آیفون ۶ پلاسی که در جیب یک دانش آموز منفجر شد

آیفون ۶ پلاسی که در جیب یک دانش آموز منفجر شد

درحالی که سامسونگ مشغول رفع مشکلات باتری و منفجر شدن دستگاه های گلکسی نوت ۷ است، چند روز پیش گزارشی مبنی بر انفجار یک آیفون ۷ داخل جعبه منتشر شد. امروز نیز دانش آموز اهل نیوجرسی به نام Hlavaty ادعا کرده است که آیفونش هنگامی که در جیب پشت شلوارش بوده منفجر شده و شلوارش را به کلی پاره کرده است.

درحالی که گوشی های نوت ۷ که پیاپی منفجر می شدند، هنگام شارژ این اتفاق برایشان رخ می داد، اما آیفون ۶ پلاس این دانش آموز حتی در شارژ هم نبوده.

یکی از دوستان این دانش آموز می گوید:

ابتدا متوجه صدای سو سو و ترکیدن شدیم. بعد دیدیم که توده دودی از جیب Hlavaty بیرون می آید. بچه ها همه به او گفتند چه اتفاقی افتاده اون چیه تو جیبت؟ و سپس متوجه شدیم که گوشی او در میان کلاس در حال سوختن است.

Hlavaty می گوید گوشی در جیبم بسیار داغ شده بود و به شدت میسوختم، همین موجب شد گوشی را در بیاورم و به زمین بیندازم. به گفته او، تنها شش ماه از خرید گوشی اش میگذرد. این اولین باریست که یک گوشی آیفون ۶ پلاس منفجر می شود و به نظر نمی آید مشکلی در گوشی های آیفون ۶ پلاس باشد، چرا که بعد از دو سال از عرضه این گوشی، این اولین باریست که خبر انفجار آیفون ۶ پلاس را  می شنویم.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar