یک تصویر جدید + آپدیت اپلیکیشن Battlefield 1 که قرار است منتشر شود

یک تصویر جدید + آپدیت اپلیکیشن Battlefield 1 که قرار است منتشر شود

بارها گفته ایم که بازی BF 1 جزو مورد انتظارترین بازی های سبک شوتر است که در تاریخ ۳۰ مهر ماه منتشر خواهد شد. در ماه های گذشته اطلاعات بسیاری درباره این بازی منتشر شده تا گیمرها را تشنه تر از همیشه نگاه دارد. همان طور که می دانید، این بازی در جنگ جهانی اول دنبال می شود که شما در آن ۵ نقش مختلف ایفا خواهید کرد. امروز اطلاعاتی درباره اپلیکیشن جدید این بازی هم منتشر شد که در ادامه باهم مرور خواهیم کرد!

همان طور که گفتیم، امروز عکسی از یک سرباز به نمایش درآمد. بسیاری در ابتدای انتشار این عکس، تصور کردند که تصویر یک سرباز فرانسوی را شاهد هستند. اما با کمی دقت بیشتر، متوجه این امر می شویم که این سرباز یک سرباز ایتالیایی است. جالب است بدانید که شباهت سربازان ایتالیایی و فرانسوی در زمان جنگ بسیار زیاد بوده و دلیل ایجاد شک و تردید هم همین امر بوده است. در ادامه تصویر این سرباز را مشاهده می کنید.

BF 1

 

خبر دیگر هم که امروز منتشر شده این است که اپلیکیشن این بازی که Battlelog نام دارد با تغییراتی در قالب یک بروزرسانی منتشر خواهد شد. این اپلیکیشن دیگر در برنامه های این بازی جایی نداشته بنابراین شرکت دایس تصمیم گرفت تا با تغییرات اسای، این اپلیکیشن را مورد استفاده قرار دهد. این اپ درواقع همراه همیشگی شماست و شما را در جریان پیشرفت دوستانتان قرار می دهد. همچنین می توانید سرباز خود را شخصی سازی کرده و آن را ارتقاء دهید. این اپلیکیشن با بازی Battlefield 4 هم کاملا سازگار بوده و می توانید در آن بازی هم از این اپ استفاده نمایید. اپلیکیشن جدید قرار است در فصل پاییز عرضه شود و بزودی اطلاعات جدیدی از این برنامه از سوی استودیوی دایس منتشر می‌شود. ضمن اینکه بازی BF 1 هم در تاریخ ۳۰ مهرماه بر روی کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar