فیسبوک نسخه ای سبک تر از اپلیکیشن پیام رسان خود را برای گوشی های ابتدایی اندرویدی منتشر کرد

فیسبوک نسخه ای سبک تر از اپلیکیشن پیام رسان خود را برای گوشی های ابتدایی اندرویدی منتشر کرد

شرکت فیسبوک نسخه ای از اپلیکیشن پیام رسان خود را برای گوشی های اندرویدی منتشر کرد. نام این اپلیکیشن محبوب فیسبوک همان Messenger است اما تفاوتی که این نسخه با نسخه کامل دارد این است که این اپ مخصوص گوشی های اندرویدیی است که یا سخت افزار آنچنان قدرتمندی نداشته یا سرعت اینترنت آن ها کم است. فیسبوک اعلام کرد که هدفش از این کار این بوده که به صاحبان این گوشی ها امکان دسترسی به فیسبوک و این اپ را بدهد.

همان طور که گفتیم فیسبوک اعلام کرد که این اپ در واقع نسخه سبک شده اپ Messenger است. این عمل در واقع دنباله استراتژی فیسبوک برای اعمال دسترسی رایگان همه مردم جهان به اینترنت رایگان است. این اپلیکیشن همان کارهایی را انجام می دهد که نسخه کامل آن انجام می دهد. کارهایی مانند ارسال پیام، عکس، Link و … در پست دیگری، فیسبوک اعلام کرد که ایم اپ حجمی کمتر از ۱۰ مگابایت دارد و بسیار آسان دانلود خواهد شد. اپلیکیشن Messenger این شرکت بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال دارد. دقیقا تعدادی که اپلیکیشن واتس اپ، دیگر سرویس متعلق به فیسبوک به آن رسیده.

با اپلیکیشن Messenger Lite، افراد بسیار بیشتری باهم در ارتباط خواهند بود فارغ از اینکه کجا و در چه شرایطی زندگی می کنند. این اپلیکیشن برای بعضی از امکاناتش، حتی از حجم مصرفی سیم کارت شما هم استفاده نخواهد کرد.

 

اگر شما هم از گوشی اندرویدی ابتدایی استفاده کرده یا در مکانی زندگی می کنید که سرعت اینترنت مناسب نیست، می توانید این اپلیکیشن را در آینده دانلود کنید. این اپلیکیشن فعلا برای بعضی از کشورهای آمریکای جنوبی در دسترس قرار خواهد گرفت و پس از مدتی برای تمامی کاربران قابل دانلود خواهد بود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar