مشخصات گوشی های جدید گوگل، قبل از رونمایی لو رفتند!

مشخصات گوشی های جدید گوگل، قبل از رونمایی لو رفتند!

اگر با دیجی شو و اخبار تکنولوژی همراه بوده باشید، حتما در جریان هستید که فردا ۱۳ مهر ماه، گوگل در مراسمی از گوشی های جدیدش با نام های Pixel و Pixel XL رونمایی خواهد کرد. مانند پرچمداران دیگر برندها، قبل از رونمایی گوشی جدید گوگل هم شایعات پیرامون این دستگاه زیاد بود و اخبار و تصاویری زیادی از آنها به بیرون درز کرد.

حالا تنها یک روز مانده به رونمایی رسمی گوگل از پرچمداران جدیدش، تصاویر و مشخصات این دو گوشی به کلی لو رفته و در سطح اینترنت منتشر شده است. با دیجی شو همراه باشید.

carphone-warehouse-posts-listings-for-the-google-pixel-and-google-pixel-xl

گوشی Pixel XL یک گوشی ۵٫۵ اینچی آمولد و رزولوشن ۱۴۴۰*۲۵۶۰ با پوشش گوریلا گلس ۴ می باشد. در قلب این گوشی پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۲۱ با سرعت کلاک ۲٫۱۵ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰ قرار گرفته. این گوشی به رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایت نیز مجهز است.

دوربین اصلی گوشی یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم ۲ به همراه لرزشگیر می باشد. در پنل جلویی دستگاه هم دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و تماس تصویری قرار گرفته است. اندروید ۷٫۱ نوقا بصورت پیش فرض روی گوشی نصب می باشد و سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه زیر دوربین قرار گرفته است. این گوشی بزرگ، از یک باتری ۳۴۹۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد و از تکنولوژی شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند که با ۱۵ دقیقه شارژ امکان استفاده ۷ ساعته گوشی را به ارمغان می آورد.

۲

ضخامت گوشی ۸٫۶ میلیمتر است و وزن آن ۱۶۸ گرم است. ابعاد دستگاه هم ۱۵۴٫۷ در ۷۵٫۷ میلیمتر می باشد و درگاه USB تایپ C در دستگاه تعبیه شده است. در پرچمداران جدید گوگل امکان ذخیره سازی عکس ها و فیلم های گرفته شده در گوگل فوتوز با رزولوشن اصلی وجود دارد، به این ترتیب کاربران بابت پر شدن حافظه دستگاه لازم نیست نگرانی داشته باشند.

از طرفی گوشی Pixel هم مشخصاتی همانند برادر بزرگتر خود دارد با این تفاوت که از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ درون آن استفاده شده است و از یک باتری ۲۷۷۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد. این ویژگی ها باعث شده با یک گوشی ۱۴۳ گرمی با ابعاد ۱۴۳٫۸ در ۶۹٫۶ میلیمتر روبرو باشیم.

قیمت این دو گوشی مشخص نشده و باید تا فردا و رونمایی رسمی گوگل منتظر بمانیم.

۳

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar