بروزرسان نسخه ۴٫۰۱ برای کنسول پلی استیشن ۴ هم اکنون در دسترس است

بروزرسان نسخه ۴٫۰۱ برای کنسول پلی استیشن ۴ هم اکنون در دسترس است

تقریبا یک ماهی می شود که نسخه ۴ سیستم عامل پلی استیشن ۴ منتشر شده. این بروزرسان با تغییرات گسترده و بسیار خوبی همراه بود. پشتیبانی از HDR و دیگر امکانات دیگری که به این کنسول اضافه شدند، روح تازه ای به این کنسول دمید. امروز هم نسخه جدیدتر این سیستم عامل در قالب یک بروزرسانی منتشر شد. این بروزرسانی با نسخه ۴٫۰۱ شناخته می شود.

بهتر است که از این نسخه انتظار زیادی از جهت اضافه کردن قابلیت نداشته باشید. این آپدیت صرفا باعث پایداری سیستم شده و برخی از باگ ها را رفع خواهد کرد. حجم این بروزرسانی تقریبا ۳۱۲ مگابایت است که بسیار ناچیز است. از ویژگی های سیستم عامل جدید سونی، می توان به قابلیت ایجاد پوشه در صفحه اول اشاره کرد که بسیار کاربردی است و از شلوغ شدن صفحه جبوگیری می کند. قابلیت مهم دیگر، همان طور که گفتیم، اضافه شدن HDR به صورت نرم افزاری به پلی استیشن ۴ است که باعث بهتر شدن رنگ ها و شفافیت بیشتر آنها می گردد. لازم به ذکر است که تلویزیون شما باید از این قابلیت پشتیبانی کند.

برای دوست داران موسیقی، خصوصا طرفداران سرویس Spotify هم، شما می توانید از طریق Quick Menu و بدون اجرا کردن برنامه Spotify، آهنگ مورد علاقه خود را اجرا کنید. زمانی که وارد بخش Quick Menu می شوید، این منو مانند صفحه ای کوچک نمایان می شود و اصلا مزاحمتی برای بازی شما ایجاد نخواهد کرد. سونی دو کنسول جدید هم به نام های اسلیم و پرو معرفی کرده. نسخه اسلیم عرضه شده اما مدل پرو در ماه نوامبر عرضخ خواهد شد. گفتنی است که کنسول پرو، قدرتی ۲ برابر کنسول پلی استیشن ۴ خواهد داشت.


 

نظر خود را بنویسید

avatar