دموی بازی Outlast 2 هم اکنون برای کامپیوترهای شخصی و PS4 در دسترس است

دموی بازی Outlast 2 هم اکنون برای کامپیوترهای شخصی و PS4 در دسترس است

دموی بازی Outlast 2، هم اکنون برای دو پلتفرم کامپیوترهای شخصی و پلی استیشن ۴ در دسترس است. نسخه کامل این بازی سال آینده منتشر می شود و این دمو به دوست داران این بازی این فرصت را می دهد تا بتوانند با آن بیشتر آشنا شوند. برای اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید!

البته فرصت شما برای دانلود این بازی محدود است و تنها تا ۱۱ آبان ماه فرصت دانلود این بازی را دارید. اجرا کردن این بازی نامحدود بوده و پس از این تاریخ هم می توانید آن را اجرا کنید. این دمو برای کنسول ایکس باکس وان هم وجود دارد اما تا دیروز  در استور این کنسول یا در سایت xbox.xom مشاهده نشده بود. اما این خبر رسیده که امروز این دمو برای کنسول ایکس باکس وان قابل دانلود بوده و ایکس باکس داران هم می توانند از اجرای این بازی لدت ببرند. داستان بازی در مورد فردی به نام Blake و همسرش به نام Lynn است. شما در حال تحقیق درباره خبرنگاری هستید که درباره مرگ عجیب یک زن باردار اطلاعات جمع آوری می کرده. بازی مانند همیشه تم ترسناک دارد و در آریزونای آمریکا دنبال می شود.

بازی Outlast 2 توسط استودیوی مستقل رد برلز ساخته شده که ساخت نسخه اول این بازی را هم بر عهده داشته اند. این استودیو توسط افرادیکه در ساخت بازی‌های Price of Persia ،Uncharted و فرانچایز Assassin’s Creed نقش داشته‌اند تاسیس شده است. این بازی قرار بود تا اواخر سال ۲۰۱۶ منتشر شود اما به دلایلی تاخیر خورد. طبق تاریخ جدید، این بازی قرار است در اوایل سال ۲۰۱۷ منتشر شود. سازنده این بازی درباره این تاخیر چنین گفت:

این خبر از آن دست خبرهایی نیست که دوست داشته باشیم ارسال کنیم اما از لحاظ اخلاقی نمی‌توانیم به دنیایی که ساخته‌ایم و طرفداران خوبمان، بازی را عرضه کنیم که هنوز آزمایشات خود را بطور کامل پشت سر نگذاشته است.


نظر خود را بنویسید

avatar