دو بازی بزرگ واقعیت مجازی در انحصار پلی استیشن وی آر خواهد بود !

دو بازی بزرگ واقعیت مجازی در انحصار پلی استیشن وی آر خواهد بود !

دنیای گیمینگ در حال ورود به دنیای واقعیت مجازی است و این دوره با عرضه پلی استیشن وی آر، رسما آغاز خواهد شد. در دنیای گیمینگ، سونی همیشه حرف اول را در بازی های انحصاری زده و همین بازی های انحصاری، می تواند دلیل محکمی برای یکه تازی کنسول پلی استیشن ۴ دانست. اما عرضه بازی های انحصاری محدود به نسل هفتم و هشتم نبوده و سونی اعلام کرد که بخش واقعیت مجازی دو بازی Resident Evil و Batman تا مدتی در انحصار این شرکت خواهد بود.

برای بازی Resident Evil، این بازی به مدت ۱ سال در انحصار شرکت سونی خواهد بود. این بازی در تاریخ ۵ بهمن به صورت رسمی عرضه خواهد شد. هدست واقعیت مجازی سونی هم در تاریخ ۲۲ مهر عرضه می شود. با این حساب تا ۵ بهمن سال آینده این بازی در انحصار سونی خواهد بود. البته می توانستیم حدس بزنیم که چنین اتفاقی خواهد افتاد. دلیل آن هم معرفی این بازی در کنفرانس سونی بود.

بازی دیگری که خبر انحصاری بودنش را دادیم، Batman Arkham VR است. این بازی تا تاریخ ۱۱ فروردین ۹۶ در انحصار شرکت سونی خواهد بود. انحصاری های مدت دار شاید تا حدودی بتوانند موجب بالاتر رفتن فروش شوند اما با توجه به اینکه کنسول اسکورپیو و هدست واقعیت مجازی مایکروسافت هم در تعطیلات ۲۰۱۷ عرضه می شوند، شاید تاثیر آنچنانی در میزان فروش پلی استیشن وی آر نداشته باشیم. گرچه قیمت ۴۰۰ دلاری این هدست که آن را به ارزان ترین هدست واقعیت مجازی تبدیل کرده، می تواند دلیل محکمی برای خرید این هدست باشد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar