شرکت گوگل، رسما از هدست واقعیت مجازی خود، Daydream View رونمایی کرد

شرکت گوگل، رسما از هدست واقعیت مجازی خود، Daydream View رونمایی کرد

شرکت گوگل، رسما وارد دنیای واقعیت مجازی شد. این شرکت در مراسم دیروز، از هدست واقعیت مجازی خود به نام Daydream View رونمایی کرد. هدستی که مخصوص تجربه واقعیت مجازی بر روی گوشی های تلفن همراه بوده و با هدست های دیگر تفاوت دارد. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید!

همان طور که گفتیم، این هدست با هدست های دیگر برندها تفاوت هایی دارد. اولین تفاوتی که نسبت به رقبا وجود دارد، ظاهر این هدست است. Daydream View بسیار سبک بوده و از الیاف پارچه مانند ساخته شده که برتری خاصی نسبت به دیگر هدست ها به آن می دهد. همین استفاده از الیاف هم باعث شده که این هدست نسبت به دیگر هدست هایی که از پلاستیک های سخت ساخته شده اند، زیباتر و سبک تر جلوه کند. تفاوت عمده دوم این هدست این است که برای اتصال به گوشی شما نیازی به کابل ندارد و بسیار آسان به آن متصل می شود و شما می توانید از استفاده آن لذت ببرید.

nm-jpg

به علاوه این ها، این هدست یک کنترل کوچک به همراه دارد که کاملا متناسب با این هدست طراحی و ساخته شده. شما از این کنترلر می توانید به عنوان یک دسته بازی استفاده کرده، یا از آن برای کشیدن طرح استفاده کرده یا حرکات را با آن کنترل کنید. گرچه تمام این امکانات بدون محتوا هیچ ارزشی نخواهد داشت. به همین دلیل هم هست که شرکت گوگل محتوای بسیاری را برای این هدست آماده کرده. از بارزترین این محتوا می توان به Street View، YouTube و Google Photos اشاره کرد که شما می توانید آن ها را با این هدست تجربه نمایید.

daydream-view-1

 اما به مهمترین قسمت می رسیم. شاید مهمترین عامل برای خرید یک محصول، قیمتی است که نسبت به ارزش آن محصول برایش پرداخت می کنید. قیمت این هدست فقط ۷۹ دلار است و در ابتدای ماه نوامبر به بازار عرضه خواهد شد.

daydream-view


 

نظر خود را بنویسید

avatar