اجرای نسخه بازسازی شده Call of Duty 4 برروی پلی‌استیشن ۴ امکان‌پذیر شد

اجرای نسخه بازسازی شده Call of Duty 4 برروی پلی‌استیشن ۴ امکان‌پذیر شد

اگر شما جزو افرادی هستید که بازی cod: infinite warfare را بر روی کنسول پلی استیشن ۴ پیش خرید کرده اید، هم اکنون می توانید نسخه بازسازی شده Call of Duty 4 را دانلود و تجربه کنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

این خبر از قبل هم اعلام شده بود که اگر شما نسخه ۸۰ دلاری این بازی را خریداری نمایید، می توانید ۳۰ روز زودتر نسخه بازسازی شده Call of Duty 4 را تجربه کنید. اگر هم نسخه فیزیکی را خریداری کرده اید، باید مراحل خرید را توسط فروشگاه تکمیل کرده تا آن ها به شما کد مخصوص دهند تا بتوانید نسخه باسازی شده را از استور پلی استیشن دانلود نمایید. استودیوی اکتیویژن اعلام نمود افرادیکه نسخه فیزیکی بازی Infinite Warfare را خریداری کنند نیاز به قرار دادن دیسک‌های این بازی در درون دستگاه خواهند داشت تا بتوانند نسخه بازسازی شده Modern Warfare را در زمان عرضه در تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان ماه) اجرا کنند. کسانی هم که نسخه دیجیتالی این بازی را تهیه کرده اند، به صورت خودکار می توانند نسخه بازسازی شده Call of Duty 4 را دانلود و تجربه نمایند.

همچنین شما مجبور هستید زمانی که نسخه کامل بازی عرضه شد، ورژن کامل را دانلود نمایید اما پیشرفت های شما کاملا محفوظ بوده و به نسخه کامل منتقل خواهد شد. دسترسی زودهنگام به نسخه بازسازی شده بازی Modern Warfare تنها برروی پلی‌استیشن ۴ موجود است و در آن هیچگونه قابلیت چندنفره‌ای وجود ندارد. کمپین و حالت چندنفره نسخه بازسازی شده بازی Modern Warfare برای کلیه افرادیکه نسخه ویژه بازی Infinite Warfare را برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی خریداری کنند از تاریخ ۴ نوامبر در دسترس خواهد بود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar