گوگل تایید کرد: در آینده گوشی جدیدی با برند نکسوس معرفی نخواهد شد!

گوگل تایید کرد: در آینده گوشی جدیدی با برند نکسوس معرفی نخواهد شد!

این خبر که قبل از رونمایی از گوشی های پیکسل نیز گمانه زنی اش میشد رسما توسط گوگل تایید شد. گوشی های محبوب گوگل که از سال ۲۰۱۰ شش سال است در دل طرفداران جای خوش کرده اند باید فراموش شوند. از سال ۲۰۱۰ گوگل هشت گوشی نکسوس معرفی کرده بود.

عموم کاربران گوشی های نکسوس افرادی خاص بودند که به تکنولوژی علاقه زیادی دارند. کمتر دیده می شد تا افراد عادی سمت گوشی های نکسوس گوگل بروند. یکی از دلایل آن هم امکانات کمتر نسبت به رقبای اندرویدی مانند گوشی های سامسونگ، الجی و … بود.

با این حال گوگل با معرفی گوشی های پیکسل و پیکسل ایکس ال به طور غیر مستقیم پایان گوشی های نکسوس را بیان کرد. گوگل در جواب اینکه آینده گوشی های نکسوس چه می شود گفت که برنامه ای برای آینده نکسوس ندارد. برداشت ما از این جمله این است که در آینده گوشی جدیدی با برند نکسوس مشاهده نخواهیم کرد.

۰۰

برای بررسی گوشی های پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل اینجا کلیک کنید

هنوز مشخص نیست که دلیل گوگل برای جایگزین کردن نام پیکسل به جای برند نکسوس چه بود. نکسوسی که سال ها روی آن کار شده بود، طرفداران زیادی داشت و برای خودش اسم و رسمی در کرده بود. حال باید بطور رسمی پیکسل های گوگل را پرچمداران جدید گوگل و ادامه دهنده رسالت نکسوس ها بدانیم.

از مزیت های گوشی های گوگل(چه نکسوس های قدیمی، چه پیکسل های جدید) یکپارچگی نرم افزار و سخت افزار آنهاست، دقیقا چیزی که در آیفون های اپل مشاهده کرده ایم. حالا گوگل با معرفی گوشی های پیکسل قصد دارد تا بیش از پیش از تفکر اپل استفاده کند تا در بازار گوشی های هوشمند برتری اش را ثابت کند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar