انفجار یک گلکسی نوت ۷ تعویض شده داخل کابین هواپیما

انفجار یک گلکسی نوت ۷ تعویض شده داخل کابین هواپیما

سامسونگ برای جبران خسارات و بدست آوردن رضایت کاربرانش در حال جمع آوری و تعویض گوشی های گلسی نوت است. همانطور که در جریان هستید گوشی های گلکسی نوت ۷ عرضه شده توسط سامسونگ دچار مشکلات باتری بوده اند و خبرهای متعددی از انفجار آنها منتشر شد. از همین رو سامسونگ فراخوانی برای تعویض گوشی های نوت ۷ اعلام کرده و در حال حاضر تعدادی از گوشی های معیوب را تعویض کرده است. گوشی های تعویض شده با نام “امن” شناخته می شوند.

طبق گزارشات، روز چهارشنبه در پرواز Southwest قبل از برخواستن هواپیما یک گلکسی نوت ۷ بسیار داغ کرد و دود از آن بلند شد. به محض این اتفاق تمامی مسافران هواپیما را ترک کردند و خوشبختانه به کسی آسیب وارد نشد.

طبق گفته آقای گرین صاحب گوشی، او به درخواست مسئولین، گوشی اش را خاموش کرده بود و داخل جیبش گذاشته بود. بعد از اینکه گوشی اش داغ می شود او گوشی اش را درمیاورد و به زمین می اندازد و سپس  دودی خاکستری و سبز رنگ از گوشی بلند می شود.

آقای گرین در مصاحبه با وبسایت “The Verge” گفت که گلکسی نوت ۷ او نسخه امن بوده است و عکسی از جعبه گوشی اش منتشر کرد که روی جعبه مربعی مشکی رنگ(مربوط به نسخه امن) قرار دارد. به گفته آقای گرین گوشی اش قبل از آن اتفاق ۸۰ درصد شارژ داشته است و از زمانی که گوشی اش را خریداری کرده فقط با شارژ وایرلس گوشی اش را شارژ کرده است.

packaging

متاسفانه این فاجعه برای سامسونگ آسیب هایی جدی را به برندش می زند. اگر مشکلات باتری گلکسی نوت های امن هم تایید شود، احتمالا سامسونگ فراخوان دوم را برای جمع آوری گلکسی نوت ۷ های امن هم اعلام کند.

سامسونگ درباره این اتفاق گفته: تا زمانی که گوشی را بررسی نکنیم، نمی توانیم تایید کنیم که این اتفاق مربوط به گلکسی نوت ۷ بوده. به محض دریافت و بررسی گوشی اطلاعات بیشتری را درمیان می گذاریم.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar