گوشی پیکسل اکس ال هم در بنچمارک نتوانست آیفون ۷ پلاس را شکست دهد

گوشی پیکسل اکس ال هم در بنچمارک نتوانست آیفون ۷ پلاس را شکست دهد

گوگل به تازگی از پرچمداران جدیدش با نام های پیکسل و پیکسل اکس ال رونمایی کرد. هر دو گوشی از سخت افزاری سطح بالا و امکاناتی مشابه برخوردارند و تفاوت آنها در اندازه صفحه نمایش شان می باشد. پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون ۸۲۱ که بهترین پردازنده حال حاضر کوالکام به حساب می آید درون گوشی های جدید گوگل قرار گرفته است و قیمت آن مانند اکثر پرچمداران دیگر برند ها از ۶۵۰ دلار شروع می شود.

اخیرا تست بنچمارک گوشی پیکسل اکس ال منتشر شده است. در حقیقت در این مطلب قصد مقایسه پرچمدار جدید گوگل را با آیفون ۷ پلاس داریم.

متاسفانه با اینکه گوشی های جدید گوگل ما را بسیار هیجان زده کرد، اما امتیاز کسب کرده پیکسل اکس ال در بنچمارک خیلی خوب نبود. پیکسل اکس ال در آزمایش تک هسته ای توانست امتیاز ۱۶۰۰ را کسب کند و در آزمایش چند هسته ای امتیاز ۴۱۰۰ را بدست آورد.

اما اگر خاطرتان باشد در بنچمارک آیفون ۷ پلاس امتیاز خیره کننده ای را شاهد بودیم به طوری که آیفون ۷ پلاس در آزمایش تک هسته ای امتیاز ۳۴۰۰ و در آزمایش چند هسته ای توانست به کمک پردازنده بی نظیر A10 Fusion امتیاز ۵۶۰۰ را کسب کند. امتیاز هر دو گوشی در تصاویر زیر قابل مشاهده هستند.

البته در نظر داشته باشید که امتیاز بنچمارک بیانگر عملکرد بهتر در کارایی روزانه گوشی ها نیست. بارها شاهد بودیم که گوشی هایی با امتیاز بالاتر عملکردی ضعیف داشته اند و برعکس. با این حال، به زودی تست سرعت هر دو گوشی را در دیجی شو منتشر خواهیم کرد.

برای بررسی آیفون ۷ اینجا کلیک کنید.

برای بررسی گوگل پیکسل و پیکسل اکس ال اینجا کلیک کنید.

benches

benches-2

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar