الجی با تمسخر سامسونگ گفت: موبایل های ما منفجر نمی شوند!

الجی با تمسخر سامسونگ گفت: موبایل های ما منفجر نمی شوند!

با اینکه در پی انفجارهای گوشی نوت ۷، کمپانی کره ای سامسونگ گلکسی نوت ۷ ها را جمع آوری کرده و سخت در تلاش است تا کاربرانش را راضی نگه دارد، دیگر شرکت های فعال در بازار گوشی های هوشمند یکی پس از دیگری سامسونگ را دست می اندازند. اخیرا هم الجی اتفاقات اخیر نوت ۷ را به سُخره گرفت.

متاسفانه با اینکه سامسونگ گلکسی نوت ۷ های معیوب را با نسخه هایی به نام امن تعویض کرده، اما نسخه های امن هم دچار مشکلات آتش سوزی و انفجار شدند. مشخص نیست این بدشانسی های پی در پی برای سامسونگ از کجا نشات می گیرد.

الجی هم با مشاهده بدشانسی های اخیر سامسونگ برای تبلیغ گوشی های خودش ساکت ننشست. طبق گزارشات، کاربران گوشی های الجی در کشور هند مسیج هایی را با محتوای تمسخر سامسونگ از طرف الجی دریافت کردند. ۳۰ اکتبر یک فستیوال و جشن معروف برای هندی ها به حساب می آید. الجی ۳ هفته جلوتر از این تاریخ پیام تبریکی برای کاربرانش ارسال کرده و تیکه ای هم به سامسونگ انداخته.

متن زیر پیامی است که بسیاری از کاربران الجی در هند دریافت کرده اند:

آیا اخبار منفجر شدن برخی محصولات را شنیده اید؟ تمامی محصولات در الجی دو بار مورد آزمایش قرار میگیرند تا اطمینان حاصل کنیم مشتریان ما در خطر قرار نمی گیرند. شما با الجی جشن ایمنی را خواهید داشت.

lg-diwali-message

قطعا این کار الجی یک دلیل تیزهوشانه برای بازاریابی بوده است، چرا که پرچمدار جدید الجی با نام V20 به زودی در هند برای فروش در دسترس قرار می گیرد. با این حال این کار الجی و مسخره کردن سامسونگ کمی دور از اخلاق حرفه ای به نظر می رسد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar