امتیازات و نقدهای اولیه بازی Mafia III: بروزرسانی امتیازات

امتیازات و نقدهای اولیه بازی Mafia III: بروزرسانی امتیازات

همان طور که می دانید، بازی مورد انتظار Mafia 3 امروز عرضه، و ساعاتی پس از آن هم، اولین نقد از این بازی منتشر شد. شرکت ۲K همان طور که قبلا هم اعلام کرده بود، کدهای بازی را برای منتقدین همین امروز ارسال کرد و نه زودتر از انتشار بازی. خود این مسئله سر و صدای زیادی کرد. مسئله دیگر قفل بودن نرخ فریم نسخه کامپیوتر بازی بود که بسیاری را نا امید کرد.

وبسایت ThisGenGaming اولیت وبسایتی است که امتیازی از این بازی منتشر کرده. با توجه به اولین امتیاز این بازی، ظاهرا با یک بازی کاملا معمولی رو به رو هستیم که داستانی یکنواخت و کسل کننده دارد. این وبسایت از ۱۰، امتیاز ۵ را به این بازی داده. در ادامه قسمتی از نقد آنها را می خوانیم:

Mafia 3 پتانسیل جدی‌ای داشت اما توسط یک داستان کسل کننده و تکراری با شکست مواجه شد. احساس می‌کردم که یک کار را در بازی بارها و بارها انجام می‌دادم و هیچ تنوعی نمی‌دیدم. مشکلات و باگ‌ها در طول بازی پراکنده هستند و جای تعجب است که از همان اوایل بازی خود را نشان می‌دهند که تاثیر منفی‌ای برروی تجربه‌تان می‌گذارد. حال Mafia 3 از یک شکست کامل به دور است و همچنان می‌توان موارد سرگرم کننده‌ای را در بازی یافت اما موردی نیست که من پیشنهاد کنم قیمت کامل ۶۰ دلار را برای آن بپردازید.

PurePlaystation: 80/100

Mafia 3 کلا درباره این است که لینکن کلی از پایین به بالا ظهور می‌کند. بخش داستانی بازی دارای یک تجربه خوب از مد افتاده است که می‌خواهد به آن وارد شوید و می‌دانید چیست؟ تمام نویسنده‌ها، توسعه‌دهندگان و بازیگران آن هر زمان که یک شخصیت دهان خود را باز کند، لایق توجه کامل شما هستند. به روایت داستانی Mafia 3 بیشتر توجه کنید و در پایان پاداشی به شما داده می‌شود که خواهان چیز بیشتری از آن خواهید بود. گیم‌پلی Mafia 3 قوی‌ است؛ حتی اگر پس از مدتی فقط یک سمت را در پیش بگیرد، نقشه‌ای بزرگ برای کاوش، ماموریت‌ها و آیتم‌های معنی‌دار برای جمع‌آوری دارد. شانس اینکه کمتر از ۲۰ ساعت آن را تجربه کنید، کم است و بازی حداقل بالای ۲۰ ساعت شما را غرق شهر New Bordeaux خواهد کرد.

Gameblog.fr: ۵۰/۱۰۰

Mafia 3 برای تبدیل شدن به رئیس سبک اکشن جهان‌باز، فاقد جدیت است. بازی مطمئنا محیط و دوران جالبی دارد و سناریوی آن به لطف کات‌‌سین‌های شگفت‌انگیزش به حداکثر بهره‌وری رسیده‌ است اما احساس نمی‌شود که ساخت بازی در بخش جلوه‌ها و گرافیک به پایان رسیده باشد و مکانیک‌‌های آن بسیار تکراری و بد است.


نظر خود را بنویسید

avatar