کنفرانس پنجم آبان مایکروسافت: منتظر رونمایی از محصولات جدید مایکروسافت باشید

کنفرانس پنجم آبان مایکروسافت: منتظر رونمایی از محصولات جدید مایکروسافت باشید

اگر از طرفداران مایکروسافت هستید، خبرهای خوبی در انتظار شماست. کمپانی مایکروسافت به طور رسمی اعلام کرد که در تاریخ ۲۶ اکتبر(۵ آبان ماه) در شهر نیویورک کنفرانس اختصاصی اش را برگذار خواهد کرد. مایکروسافت از جزئیات این کنفرانس چیزی نگفت، اما می توان حدس هایی زد. با دیجی شو همراه باشید.

متن دعوتنامه این کنفرانس بصورت زیر می باشد:

به ما بپیوندید تا از برنامه هایمان در رابطه با ویندوز ۱۰ مطلع شوید. مراسم ما در روز چهارشنبه ۲۶ اکتبر در شهر نیویورک برگذار خواهد شد.

gsmarena_001-3-660x330

درست است که در دعوتنامه بطور مستقیم به ویندوز ۱۰ اشاره شده، اما انتظار های دیگری هم از مایکروسافت می رود. طبق شایعات اخیر، مایکروسافت مشغول کار بر روی سیستم کامپیوتری جدیدی برای رقابت با iMac می باشد. یعنی یک کامپیوتر All in one با برند مایکروسافت و شاید با نام سرفیس! چندی پیش پس از شایعه سیستم کامپیوتری جدید مایکروسافت، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این سیستم در ماه اکتبر رونمایی می شود. حالا هم مراسم مایکروسافت در ماه اکتبر بیش از پیش ما را به شایعات خوشبین کرده است.

اما اگر امیدوار هستید تا در این مراسم شاهد یک محصول جدید مانند تبلت یا گوشی سرفیس باشد، باید نا امیدتان کنیم، چرا که طبق اخرین شنیده ها گوشی بعدی سرفیس و تبلت جدید سرفیس به این زودی ها معرفی نخواهد شد، مگر اینکه مایکروسافت در این مراسم ما را شگفت زده کند.

منبع: ubergizmo


 

نظر خود را بنویسید

avatar