انفجار یک دستگاه آیفون ۶ پلاس هنگام شارژ با شارژر اصلی

انفجار یک دستگاه آیفون ۶ پلاس هنگام شارژ با شارژر اصلی

ABC30 گزارش می دهد: یک دستگاه آیفون ۶ پلاس هنگام شارژ منفجر شد. این گوشی که متعلق به Yvette Estrada از کالیفرنیا بوده شب جمعه منفجر شد. در واقع صاحب گوشی آیفونش را با شارژر اصلی گوشی که در جعبه بوده، برای شب تا صبح به شارژ زده بود که این اتفاق رخ می دهد. ساعت ۳ صبح “استرادا”(صاحب گوشی) از صدایی مهیب و بودی دود پلاستیک سوخته از خواب میپرد و متوجه آیفون متلاشی شده اش با دودی سیاه می شود.

طبق گزارشات، استرادا آیفونش را ۳ ماه پیش خریداری کرده بود. او فردای حادثه با مرکز پشتیبانی اپل تماس می گیرد و تصاویر گوشی سوخته اش را برای آنها ارسال می کند. استرادا به اپل استور محلی نزدیکشان می رود و آنها یک آیفون نو به او می دهند. با اینکه این حادثه برای استرادا صدمه جانی نداشت اما انفجار آیفونش باعث آسیب رسیدن به میز کنار آیفون، عینک و استند اپل واچ او شده.

انفجار آیفون

اوایل هفته نیز در دیجی شو خبری منتشر کردیم که یک آیفون ۶ پلاس دیگر در جیب پشتی یک دانش آموز آتش گرفته بود. هنوز علت آتش سوزی هیچ یک از این دو آیفون مشخص نیست، اما احتمالا یک اتصال کوتاه و یا باتری معیوب عامل حادثه بوده است. اپل هنوز در مورد این اتفاقات بیانیه ای نداده است و در حال حاضر در حال بررسی هر دو گوشی هستند.

با توجه به اینکه ۲ سال از عرضه آیفون ۶ پلاس می گذرد و اتفاقاتی این چنین برای آیفون ۶ پلاس نادر بوده است، جای نگرانی وجود ندارد. شاید هم مشکلات اخیر نوت ۷ سامسونگ به گوشی های اپل سرایت کرده!

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar