به زودی توسط واقعیت مجازی، باید مهارت هایی که در رزومه نوشته اید را اثبات کنید!

به زودی توسط واقعیت مجازی، باید مهارت هایی که در رزومه نوشته اید را اثبات کنید!

اگر تابحال در رزومه کاری تان مهارت هایی که نداشته اید را ذکر می کردید، از این به بعد قبل از این کار اطمینان حاصل کنید تا کارفرمایتان، شما را مجبور به اثبات مهارت هایتان نکند.

یک موسسه مالی به نام لوید، به تازگی دست به ابتکاری جالب زده است. آنها برای اینکه از مهارت های متقاضیان اطمینان حاصل کنند، آنها را توسط هدست واقعیت مجازی مورد آزمایش قرار میدهند. این موسسه انگلیسی، از متقاضیان کار میخواهد تا مهارت هایی که در رزومه شان عنوان کرده اند را در دنیای مجازی اثبات کنند. متقاضیان کار باید هدست واقعیت مجازی را روی چشم هایشان بگذارند، کنترلر حرکتی را نیز به دست بگیرند و مشکلاتی را که بر سر راهشان سبز می شود حل کنند.

وقتی متقاضیان هدست را روی چشم هایشان قرار می دهند با محیطی ۳۶۰ درجه بصورت مجازی روبرو می شوند. کنترلر حرکتی، حرکات آنها را تشخیص می دهد و آنها می توانند با کنترلر ها در محیط مجازی اشیا را جابه جا کنند و کارهای مربوطه که در رزومه شان عنوان کردند را انجام دهند.

این موسسه قصد دارد تا در در همین فصل، توسط این تکنولوژی، افراد توانمند در شغل رانندگی را نیز استخدام کنند. جای تعجب نیست تا به زودی شرکت های دیگر هم برای استخدام از این تکنولوژی استفاده کنند. همیشه هم واقعیت مجازی برای بازی کردن و تفریح نیست و گاهی اوقات افراد را به دام می اندازد.

منبع: engadget.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar