آموزش اشتراک گذاری اینترنت سیم کارت در آیفون (Personal Hotspot)

آموزش اشتراک گذاری اینترنت سیم کارت در آیفون (Personal Hotspot)

حتما برایتان پیش آمده تا بخواهید گوشی تان را به عنوام مودم قرار دهید و دوستانتان از طریق وای فای از اینترنت شما استفاده کنند. یا برعکس شما به اینترنت احتیاج داشته باشید و از دوستتان بخواهید اینترنت سیم کارتش را در اختیار شما قرار دهد. این کار در آیفون پیچیده نیست و در کمتر از یک دقیقه می توانید این کار را انجام دهید. با دیجی شو همراه باشید.

مراحل کار بسیار ساده است، کافیست به ترتیب شماره ها در تصویر زیر عمل کنید. این مراحل مربوط به ios 10 می باشد و در ios 9 مرحله ۳ حذف می شود. توجه داشته باشید در مرحله ۵ قسمت Personal Hotspot در فیلد APN باید نسبت به اپراتور خود نام های مربوطه که در تصویر نوشته شده را بنویسید. همچنین برای فعال کردن هات اسپات لازم است تا بلوتوث و وای فای گوشی تان را روشن کنید.

بعد از وارد کردن APN مربوط به اپراتورتان گزینه Personal Hotspot به منوی Celluar گوشی تان اضافه می شود. با روشن کردن آن می توانید اینترنتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. طرف مقابل برای اتصال به اینترنت شما از طریق وای فای لازم است به قسمت وای فای گوشی برود از بین گزینه ها گوشی شما را انتخاب کند و پسوردی که در Personal Hotspot شماست را وارد کند. شما همچنین می توانید در منوی Personal Hotspot پسوردتان را تغییر دهید.

۱۱

۲۲


 

نظر خود را بنویسید

avatar