بازی FIFA 17 باز هم در صدر فروش کشور انگلستان قرار گرفت

بازی FIFA 17 باز هم در صدر فروش کشور انگلستان قرار گرفت

همان طور که قابل پیش بینی بود، بازی FIFA 17 توانسته برای دومین هفته هم صدرنشینی خود را حفظ کند. FIFA همیشه در کشور انگلستان از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار بوده، به طوری که حتی بازی های انحصاری هم نتوانستند جای این عنوان را در رتبه اول بگیرند. بازی Mafia 3 با اینکه باگ ها و امتیازات معمولی گرفت، اما با فروش بسیار خوبی در رتبه دوم این جدول قرار گرفت. در ادامه، دیگر بازی ها را با هم مرور خواهیم کرد!

GFK Chart-Track هم گزارش داد که با وجود افت ۷۹ درصدی فروش‌­ها، FIFA 17 هنوز هم پرفروش‌­ترین بازی در انگلیس بوده است. همان طور که گفتیم، این دومین هفته ای است که این باری در صدر جدول قرار می­‌گیرد. Mafia 3 هم همان طور که در بالا گفتیم، اوضاع بدی نداشت چرا که در رتبه دوم قرار گرفته. فروش سومین نسخه از این سری ۵۸٫۷ درصد نسبت به Mafia 2 رشد داشته است و این رشد بسیار قابل توجهی نسبت به نسخه قبل این بازی است، چرا که بازی Mafia 2 شش سال پیش عرضه شد. این بدین معنی است که علاقه به این بازی با گذشت زمان نه تنها کاهش نیافته، بلکه افزایش هم پیدا کرده است.

بزرگ‌ترین چالشی که برای Mafia 3 وجود دارد این است که بتواند از این زمان به بعد هم به فروش خوبش ادامه دهد. همان‌طور که پیش­‌تر هم اشاره شد، به دلیل مشکلات فنی و طراحی مراحل تکراری، تفکرات نسبت به بازی آن‌چنان هم خوب نبوده است. در رده­‌های بعدی این جدول Forza Horizon 3 و Grand Theft Auto V و Rocket League را به ترتیب رتبه ملاحضه می نمایید. سومین بازی Mafia تنها بازی بزرگی بود که اخیرا منتشر شد و به لیست ۱۰ بازی پرفروش راه یافت. هفته بعد هفته ای بسیار جالب خواهد بود چرا که دو بازی Gears of War 4 و WWE 2K17، و همچنین هدست واقعیت مجازی پلی­‌استیشن عرضه خواهند شد. لیست کامل را می توانید از اینجا ببینید!


 

نظر خود را بنویسید

avatar