گلکسی نوت ۷ برای همیشه به خاطرات پیوست؛ سامسونگ تولید نوت ۷ را متوقف کرد

گلکسی نوت ۷ برای همیشه به خاطرات پیوست؛ سامسونگ تولید نوت ۷ را متوقف کرد

حتما در جریان انفجار های گلکسی نوت ۷ بوده اید. ماه گذشته بعد از حادثه های بسیاری پیرامون انفجار گوشی های نوت ۷، سامسونگ اقدام به جمع آوری و تعویض نوت ۷ های سراسر دنیا کرد. اما تعویض نوت ۷ ها هم چاره ساز نشد. با انفجار گوشی های نوت ۷ تعویض شده، بد اقبالی باری دیگر گریبان گیر سامسونگ شد و بعد از چند روز سکوت سامسونگ رسما اعلام کرد که تصمیم دارد فروش و تولید گوشی های نوت ۷ را به کلی قطع کند!

سامسونگ در این باره گفت: ایمنی مشتریان ما مهمترین اولویت کاری ماست، به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا فروش و تولید گلکسی نوت ۷ را متوقف کنیم.

این کمپانی کره ای، به تمامی اپراتور ها و خرده فروشان نیز دستور داده تا از فروش و تعویض نوت ۷ دست بکشند. شاید خیلی ها منتظر فراخوان دوم سامسونگ برای جمع آوری گلکسی نوت ۷ بودند، اما سامسونگ خیال همگی را با این حرفش راحت کرد و برای همیشه باید با پرچمدار تمام عیار سامسونگ خداحافظی کنیم.

کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی آمریکا نیز در این باره گفت: این اقدام سامسونگ برای توقف تولید و عدم فروش گوشی های نوت ۷ کار درستی بود.

جدا از حادثه های اخیر نوت ۷ و مشکلات باتری این گوشی، بی شک نوت ۷ یکی از بهترین گوشی های هوشمند بود. قطعا اتفاقات اخیر نوت ۷ آسیب بزرگی به برند سامسونگ زده و سامسونگ اطمینان بسیاری از مشتریانش را از دست داده است. امروز نیز ارزش سهام سامسونگ ۸ درصد سقوط کرد که این رقم بیشترین سقوط در دهه گذشته بوده است.

منبع: theverge.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar