شرکت الکترونیک آرتز، گیمپلی Battlefield 1 را هر روز تا ۳۰ مهر استریم می کند

شرکت الکترونیک آرتز، گیمپلی Battlefield 1 را هر روز تا ۳۰ مهر استریم می کند

شرکت الکترونیک آرتز، سازنده و ناشر بازی Battlefield 1 اعلام کرد هر روز گیم پلی بازی را استریم خواهد کرد و این کار را تا تاریخ انتشار بازی، یعنی تا ۳۰ مهر ماه ادامه خواهد داد. در ادامه بیانیه این شرکت را خواهید دید. در خبر دیگری هم اعلام شد که نسخه کامپیوتری این بازی نرخ فریم محدود نداشته، و با توجه به قدرت پردازش کامپیوترتان، می توانید این عدد را بالاتر ببرید.

پست الکترونیک آرتز را در ادامه با هم می خوانیم:

ما تمام نقشه‌ها را نمایش می‌دهیم؛ از Sinai Desert تا Suez و Ballroom Blitz. تمام حالت‌های بخش چندنفره هم همین‌طور که شامل حالت‌های کاملا جدید Operations و War Pigeons می‌شود. بازی توسط اعضای تیم جامع Battlefield 1 و همچنین گزوهی از مهمانان ویژه انجام خواهد شد.

 

استریم زنده این بازی از چهارشنبه ۲۱ مهر ماه آغاز شده و تا تاریخ انتشار بازی، یعنی ۳۰ مهر ماه ادامه خواهد یافت. هر روزه دو ساعت از گیم پلی بازی به نمایش در خواهد آمد تا به نحوی طرفداران این بازی را هم سیراب کند و هم تشنه تر! این استریم از ساعت ۲۳:۳۰ الی ۱:۳۰ بامداد به وقت تهران نمایش داده خواهد شد.

همان طور که گفتیم، بازی Battlefield 1 در تاریخ ۲۱ اکتبر (جمعه ۳۰ مهر) برروی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود، مشترکین EA/Origin Access می‌توانند از ۱۳ اکتبر (پنج‌شنبه ۲۲ مهر) به تجربه آن بپردازند. کسانی هم که نسخه Early Enlister را خریداری کرده باشند، می‌توانند تجربه بازی را از ۱۸ اکتبر (سه‌شنبه ۲۷ مهر) آغاز کنند. این بازی یکی از مورد انتظارترین بازی های سبک شوتر بوده که آمار مربوط به نسخه بتا هم این امر را اثبات می کند. به هر حال با توجه به ضعیف از آب در آمدن مافیا ۳، شاید بهتر باشد تا مدت زمان کوتاهی صبر کنیم تا نقدهای BF1 منتشر شوند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar