گوگل تنها در ۲ روز، ۳٫۲ میلیون دلار برای تبلیغات گوشی های پیکسل خرج کرده است!

گوگل تنها در ۲ روز، ۳٫۲ میلیون دلار برای تبلیغات گوشی های پیکسل خرج کرده است!

گوگل با رونمایی از پرچمداران جدیدش، به میدان رقابت گوشی های هوشمند پا گذاشت. طبق گزارشات، گوگل تنها در ۲ روز، مبلغ ۳٫۲ میلیون دلار را خرج تبلیغات تلویزیونی گوشی های جدیدش کرده است. یک آژانس تبلیغاتی پیش بینی کرده که گوگل برای پیکسل ها در ماه پیش رو، دست به یک کمپین تهاجمی تبلیغاتی بزند و میلیون ها دلار را صرف تبلیغات کند.

این اولین گوشی گوگل است که بطور جدی رقیبی برای اپل، سامسونگ و دیگر برندهای مطرح به حساب می آید. اگر منصفانه قضاوت کنیم گوشی های پیکسل گوگل، چیزی از رقبای اندرویدی خود کم ندارند. حالا با توجه به تبلیغات گسترده گوگل برای گوشی هایش و از طرفی توقف فروش گلکسی نوت ۷ های سامسونگ، احتمالا با فروش خوبی از پیکسل ها مواجه باشیم.

همچنین ورایزون که اپراتور انحصاری گوشی های پیکسل و پیکسل اکس ال می باشد، طبق گزارشات سرمایه گذاری قابل توجهی را در بخش تبلیغات تلویزیونی برای فروش گوشی های جدید گوگل تحت اپراتور کرده است.

بسیاری از کارشناسان معتقدند، حوادث اخیر نوت ۷ و توقف تولید آن، فرصت موفقیت فروش گوشی های پیکسل را دوچندان کرده است و بسیاری از کسانی که تمایل به خرید گوشی نوت ۷ سامسونگ داشته اند به سمت پیکسل ها می روند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar