با مشکلات اخیر نوت ۷، اپل ۸ میلیون بیشتر آیفون می فروشد!

با مشکلات اخیر نوت ۷، اپل ۸ میلیون بیشتر آیفون می فروشد!

سامسونگ در حال سپری کردن یکی از بدترین دوره هایش می باشد. با توجه به انفجار و مشکلات باتری گلکسی نوت ۷ های تعویض شده سامسونگ تصمیم گرفت تا به کلی تولید و فروش نوت ۷ را به پایان برساند. این کار باعث شد تا علاوه بر جلوگیری از ضرر های بیشتر برای سامسونگ، کمپانی های دیگر فعال در تولید گوشی های هوشمند نیز سودمندتر شوند.

سامسونگ به طور رسمی اعلام کرد تا تمامی کاربران گلکسی نوت ۷ گوشی هایشان را خاموش کنند و برای تعویض یا پس گرفتن وجه خود اقدام کنند. این اتفاق، فرصتی طلایی را برای شرکت اپل به وجود آورد تا بتواند مشتریان شکست خورده سامسونگ را جذب کند و آیفون های بیشتری بفروشد.

یک آنالیزر به نام “برایان وایت” گفته: در سال ۲۰۱۶، به لطف حوادث پیش آمده برای نوت ۷، اپل ۸ میلیون آیفون بیشتر به فروش می رساند. این آنالیزر برای حرف خود دلیل هایی هم دارد. به گفته  او پیش بینی شده بود تا سامسونگ بتواند در نیمه دوم سال جاری میلادی ۱۰ تا ۱۴ میلیون گلکسی نوت ۷ را بفروشد. حال با کنار رفتن نوت ۷، اپل قادر است تا ۵۷ تا ۸۰ درصد کسانی که که مایل به خرید نوت ۷ بودند را به خودش جذب کند. این آنالیزر گفته البته خارج از این تفکر، اپل فروش بسیار خوبی از آیفون های جدیدش داشته و حالا فروش بیشتری را هم طلب می کند.

آقای برایان وایت می گوید طبق آماری که از ۳۰ فروشگاه در شهر شنژن گرفته شده آیفون از رقابایش جلوتر است و رنگ های مشکی آیفون های جدید بیشترین فروش را داشته اند.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar