میزان حجم مورد نیاز بازی Battlefield 1 بر روی پلی استیشن ۴ مشخص شد

میزان حجم مورد نیاز بازی Battlefield 1 بر روی پلی استیشن ۴ مشخص شد

صفحه رسمی بازی Battlefield 1 بروزرسانی شد. اطلاعات جدید، شامل میزان حجم بازی بر روی کنسول پلی استیشن ۴ است که در ادامه با هم خواهیم دید! این بازی حدود ۴۵ گیگابایت فضا اشغال می کند. این بازی بر روی کنسول اکس باکس وان هم ۴۶ گیگابایت بر روی کنسول فضا اشغال می کند که بسیار بالاست.

امیدواریم که حجم بالای این بازی، نوید یک بازی خوب و قوی را بدهد. البته ویدئوهایی که از این بازی دیده ایم نوید یک بازی فوق العاده را می دهند. حجم بازی برای کامپیوترهای شخصی هم ۵۰ گیگابایت است.

همان طور که می دانید، نسخه بتای این بازی رکورد جدیدی از خود به جای گذاشت که با توجه به اینفوگرافی منتشر شده توسط EA، تعداد افرادی که این بتا را تجربه کردند، از دو برابر سربازان بریتانیایی و عثمانی که در جنگ جهانی اول در خاورمیانه حضور داشتند هم بیشتر بود.

در خبر دیگری استریم زنده گیم‌پلی Battlefield 1 از ۱۲ اکتبر (چهارشنبه ۲۱ مهر) آغاز می‌شود و هر روز تا زمان انتشار نسخه نهایی یعنی ۲۱ اکتبر (جمعه ۳۰ مهر) ادامه دارد. روزانه دو ساعت از گیم‌پلی بازی به‌صورت زنده در صفحه توئیچ Battlefield در ساعت ۲۳:۳۰ الی ۱:۳۰ بامداد به وقت تهران نمایش داده خواهد شد.

بازی Battlefield 1 در ۲۱ اکتبر (جمعه ۳۰ مهر) برروی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. مشترکین EA Access یا Origin Access هم می‌توانند نسخه اصلی را در ۱۸ اکتبر (سه‌شنبه ۲۷ مهر) تجربه کنند البته در E3 2016 اعلام شد دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان حتی زودتر می‌توانند به تجربه بازی بپردازند.


نظر خود را بنویسید

avatar