سامسونگ برای جبران زیان گلکسی نوت ۷، تعداد بیشتری گلکسی اس ۷ تولید میکند

سامسونگ برای جبران زیان گلکسی نوت ۷، تعداد بیشتری گلکسی اس ۷ تولید میکند

دو ماه پیش همگی منتظر معرفی گوشی گلکسی نوت ۷ بودیم و فکر می کردیم که این گوشی به یکی از پرفروشترین و موفق ترین گوشی های سامسونگ تبدیل شود. در اینکه گلکسی نوت ۷ یک گوشی تمام عیار بود شکی نیست، اما مشکلات باتری و انفجارهای نوت ۷ گریبان گیر سامسونگ شد و حتی تعویض گوشی ها هم پایان دهنده بدشانسی های سامسونگ نبود.

حوادث اخیر گوشی های نوت ۷ ضررهای مالی زیادی(میلیاردها دلار) را به این کمپانی کره ای وارد کرد، اما مهم تر از ضرر مالی، ضربه بود که به برند سامسونگ وارد شد و از بین رفتن اعتماد مشتریان را در پی داشت. اما سامسونگ امید دارد تا برای جبران خسارات وارد شده محبوبیت گلکسی اس ۷ را افزایش دهد و تعداد بیشتری از این گوشی را به فروش برساند.

بر اساس گفته یک خبرچین کره ای، سامسونگ قصد دارد تا تولید گوشی های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را افزایش دهد و همچنین برای فروش بیشتر گوشی های ارزانترش از جمله گلکسی A8 تلاش بیشتری انجام دهد.

در حال حاضر گلکسی اس ۷ بهترین گوشی و پرچمدار سامسونگ به حساب می آید و تاکنون با فروش خوبی مواجه شده است. به جز قلم بی نظیری که در نوت ۷ وجود داشت، گلکسی اس ۷ تفاوت خیلی زیاد با نوت ۷ ندارد، حالا سامسونگ امید دارد تا طرفداران وفادارش که نوت ۷ داشتند یا قصد خرید آن را داشتند را به این گوشی سوق دهد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar