سامسونگ با گوشی های نوت ۷ برگشت خورده اش چه کار می کند؟

سامسونگ با گوشی های نوت ۷ برگشت خورده اش چه کار می کند؟

همانطور که در جریان هستید. تولید گلکسی نوت ۷ بعد از تقریبا ۲ ماه از عرضه اش به دلیل مشکلات باتری و آتش سوزی، متوقف شد و سامسونگ فروش نوت ۷ را نیز به پایان رساند. سامسونگ از کاربران نوت ۷ خواسته تا گوشی شان را خاموش کنند و به سامسونگ برگردانند. اما سوالی که شاید ذهن شما را هم درگیر کرده باشد این است که سامسونگ با ۲٫۵ میلیون نوت ۷ برگشت خورده چه کار می کند؟!

سامسونگ در گفتوگویی با وبسایت Techradar گفته که با توجه به قوانین و مقررات دولتی کاری می کنیم که نگرانی از بابت مشکلات زیست محیطی به وجود نیاید. این جمله به این معنیست که همانطور که قبلا هم گفته شده بود، سامسونگ قصدی برای تعمیر و بازسازی نوت ۷ ندارد. سامسونگ به طور واضح مشخص نکرده که نوت ۷ های برگشت خورده را چه می کند اما قطعا از دور خارج کردن این همه تجهیزات به کار رفته در گوشی، کار عاقلانه ای نیست و زیان زیادی را در پی دارد.

با توقف تولید و پایان فروش نوت ۷ سامسونگ چیزی حدود ۲٫۳ میلیارد دلار ضرر متحمل شده، حالا سامسونگ امید دارد تا با فروش بیشتر گلکسی اس ۷، از این مخمصه بیرون بیاید. از طرفی اسفند ماه نیز گلکسی اس ۸ نیز رونمایی می شود.

به نظر عاقلانه ترین کاری که سامسونگ انجام می دهد، استفاده از قطعات نوت ۷ در قالب یک گوشی جدید است. همانطور که مطلع هستید انفجار و آتش سوزی های اخیر نوت ۷ مربوط به باتری آن بوده و به نظر نمی رسد قطعات دیگر نوت ۷ در حوادث اخیر دخیل بوده باشند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar