پیشنهاد سامسونگ برای دارندگان گلکسی نوت ۷، دادن ۱۰۰ دلار اعتبار است!

پیشنهاد سامسونگ برای دارندگان گلکسی نوت ۷، دادن ۱۰۰ دلار اعتبار است!

همه می دانیم که بالاخره تولید گلکسی نوت ۷ متوقف شد اما پس لرزه های این فاجعه هنوز هم دست از سر سامسونگ برنداشته. این شرکت باید تصمیم بگیرد تا با نوت ۷های جمع آوری شده چه کند؟ خبرها حاکی از آنند که این شرکت آن ها را از بین خواهد برد. اما هنوز هم بسیاری از افراد مخصوصا در آمریکا، هنوز هم ندت ۷های خود را نگاه داشته اند.

آخرین حرکت از سوی سامسونگ، پیشنهاد ۱۰۰ دلار اعتبار برای دارندگان نوت ۷ در آمریکاست. دو نوع پیشنهاد از سوی سامسونگ ارائه شده: پیشنهاد اول: دریافت ۱۰۰ دلار در ازای پس دادن نوت ۷ و خرید یک گوشی سامسونگی. پیشنهاد دوم: دریافت ۲۵ دلار در ازای تحویل نوت ۷ و دریافت کامل وجه. همان طور که مشخص است، سامسونگ به کسانی که پیشنهاد اول را قبول کنند، پول بیشتری بخاطر وفاداری آنها به این برند خواهد پرداخت.

این شرکت هنوز هم در حال اطلاع رسانی به دارندگان نوت ۷ است. بیانیه سامسونگ می گوید: اگر یک نوت ۷ یا نوت ۷ جایگزین شده دارید، فورا آن را خاموش کرده و به سامسونگ استور یا فروشگاهی که از آن خرید کرده اید تحویل دهید. البته شرکت سامسونگ سابقا از واژه های فراخوان، جمع آوری یا Recall استفاده نکرد. یکی از انتقادهایی هم که به شرکت سامسونگ شده بود، همین امر بود. اما سامسونگ که رسما تولید نوت ۷ را متوقف کرد، به اشتباهات خود پی برد.

رئیس سامسونگ در آمریکا اعلام کرد:

ما از مشتریان خود کمال تشکر را داریم که در این اوقات سخت صبور بوده و همراه ما بودند. ما در سامسونگ تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا این دوره سخت و مشکل را بهبود بخشیم.


 

نظر خود را بنویسید

avatar