۴۰% از مشتریان سامسونگ گفته اند دیگر گوشی های این کمپانی را خریداری نمی کنند.

۴۰% از مشتریان سامسونگ گفته اند دیگر گوشی های این کمپانی را خریداری نمی کنند.

دقیقا سامسونگ از چیزی که هراس داشت سرش آمد. بزرگترین تولید کننده گوشی هوشمند در جهان، با حوادث اخیر نوت ۷ و فراخوان دومش بسیاری از مشتریانش را از دست داد. در یک نظرسنجی که ۱۱ و ۱۲ اکنبر در آمریکا صورت گرفت، از دارندگان گوشی های هوشمند سامسونگ سوال هایی شد تا مشخص شود حوادث اخیر گلکسی نوت ۷ چه تاثیری بر تصمیم خرید گوشی آینده آنها دارد.

بر اساس این نظرسنجی ۴۰% از دارندگان گوشی های سامسونگ گفتند که به هیچ عنوان در آینده گوشی های این شرکت را خریداری نخواهند کرد. مشابه این نظرسنجی در ماه سپتامبر نیز انجام شده بود، دقیقا زمانی که هنوز گوشی های تعویض شده نوت ۷ مشکل ساز نشده بودند. این آمار در ماه سپتامبر ۳۴% بود و حالا بعد از اینکه نوت ۷ های تعویض شده هم منفجر شدند، به ۴۰% رسید.

طبق آمار ۴۶% از این افراد در دوسال گذشته نیز گوشی شان سامسونگ بوده و ۵۶% باقی مانده از مشتریان وفادار سامسونگ بوده اند که بیش از ۳ یا ۴ سال است در حال استفاده از گوشی های سامسونگ هستند.

۷۰% از افرادی که گفته اند دیگر گوشی های سامسونگ را خریداری نمیکنند، تمایل دارند تا از گوشی های اندرویدی دیگر را خریداری کنند(در این میان ۸% از آنها تمایل به خرید پیکسل های گوگل داشتند) و ۳۰% باقی نیز تصمیم دارند تا به سیستم عامل ios کوچ کنند و آیفون های اپل را خریداری کنند.

منبع: BGR.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar