هنوز بیش از یک میلیون کاربر درحال استفاده از نوت ۷ هستند!

هنوز بیش از یک میلیون کاربر درحال استفاده از نوت ۷ هستند!

با اینکه اخبار زیادی از انفجار های پی در پی گوشی گلکسی نوت ۷ منتشر شده و دیگر همگی از بیانیه رسمی سامسونگ مبنی بر اجبار توقف استفاده از نوت ۷ مطلع هستند، شاید فکر کنید اکثر دارندگان نوت ۷ از ترس انفجار، گوشی شان را تحویل داده اند و یک گوشی بی خطر را جایگذین آن کرده اند.

اما طبق آمار این اتفاق رخ نداده. بر اساس گزارش Apteligent، هنوز بیش از یک میلیون دستگاه گلکسی نوت ۷ در حال استفاده است. نمودار زیر نشان دهنده تعداد گوشی های نوت ۷ فعال می باشد.

note-7-usage-640x402

همانطور که در نمودار مشاهده می کنید، بعد از فراخوان اولیه سامسونگ برای تعویض، تعداد گوشی های فعال کاهش یافت، اما در قسمت های پایانی نمودار، زمانی که گوشی های تعویض شده نوت ۷ هم منفجر شدند، در کمال تعجب تعداد دستگاه های فعال نه تنها کاهش نداشت بلکه افزایش هم پیدا کرده!

مشخص نیست که یک میلیون کاربر نوت ۷ ای که برای بازگشت گوشی شان اقدام نکرده اند چه فکری در سر دارند. شاید فکر می کنند که این اتفاق برای آنها نخواهد افتاد و باتری گوشی شان سالم است. با این حال سامسونگ برای اینکه کاربران، گوشی های نوت ۷ شان را تعویض کنند یا پولشان را پس بگیرند، ۱۰۰ دلار اعتبار هدیه می دهد!

منبع: ubergizmo.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar