گوشی iPhone 4 دیگر از سوی اپل پشتیبانی نمی شود !

گوشی iPhone 4 دیگر از سوی اپل پشتیبانی نمی شود !

چه کسی است که iPhone 4 را فراموش کرده باشد؟ گوشیی که انقلابی دیگر در محصولات اپل و صنعت گوشی به وجود آورد. اگر شما هم هنوز این گوشی را دارید و از آن استفاده می کنید، بهتر است بیشتر مراقب آن باشید، چرا که شرکت اپل دیگر از این محصول پشتیبانی نمی کند. این پشتیبانی شامل تعمیر گوشی و قطعات یدکی است.

قطعا همه ما لحظه معرفی این گوشی را فراموش نخواهیم کرد و این که اپل در آخر ماه اکتبر دیگر از این مدل پشتیبانی نمی کند، کمی غم انگیز است. گوشی هوشمندی که دیگر از آن پشتیبانی نمی شود….  اما iPhone 4 تنها محصولی نیست که دیگر از آن پشتیبانی نخواهد شد. MacBook Air 13 اینچی که سال ۲۰۱۰ عرضه شد، نسل سوم AirPort Extreme و نسل دوم Time Capsule هم جزو این محصولات هستند.

البته به گزارش Techradar، این خبر هنوز توسط اپل تایید نشده، اما این یک استاندارد برای اپل است. این شرکت محصولاتی را که از تاریخ توقف تولید آنها ۵ سال بگذرد را دیگر پشتیبانی نمی کند. البته استثناء هم وجود دارد. در ایالت کالیفرنیا و کشور ترکیه، این روند تا ۷ سال پس از توقف تولید ادامه خواهد داشت. بنابراین تا ۲ سال دیگر از این محصولات در کشور ترکیه و ایالت کالیفرنیا پشتیبانی خواهد شد. برای دیگر افراد، فقط ۱۵ روز دیگر تا توقف پشتیبانی از این محصولات باقی مانده.

iPhone 4 در سال ۲۰۱۰ عرضه شد و تا با این سرعت پیشرفت تکنولوژی، بسیار خوب دوام آورد. پس اگر صاحب یک iPhone 4 هستید، یا آن را به عنوان یک محصول کلاسیک نگاه دارید، یا کم کم به فکر خرید یک گوشی جدید باشید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar