اولین امتیاز بازی Battlefield 1 ! پیروزی اولیه حاصل شد

اولین امتیاز بازی Battlefield 1 ! پیروزی اولیه حاصل شد

تنها پنج روز دیگر تا انتشار بازی مورد انتظار Battlefield 1 مانده. بازیی که بسیاری از آن به عنوان بهترین بازی در سری Battlefield 1 نام می برند. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که تا زمان انتشار نمرات بازی صبر کنیم تا ببینیم بازی چگونه از آب درآمده است. در ادامه مطلب همراه ما باشید!

امروز اولین نمره بازی Battlefield 1 منتشر شد که نشان می دهد این بازی توانسته پیروزی اولیه را بدست آورد. وبسایت ThisGenGaming که اتفاقا اولین وبسایتی بود که نقد Mafia 3 را منتشر کرد، امروز امتیاز بازی Battlefield 1 را ثبت کرد. امتیاز ۹۰/۱۰۰ قطعا یک امتیاز فوق العاده برای یک بازی است. شاید امسال این Battlefield 1 باشد که بهتر از رقیب خود Call Of Duty: Infinite Warfare، بهترین بازی سبک شوتر شود. در ادامه نقد را با هم می خوانیم:

بازی Battlefield 1 یک پیشرفت به تمام معناست. کمتر عنوانی را می توانید بیابید که در سبک شوتر شما را به جنگ جهانی اول ببرد و حس و حال آن را به طور کامل به شما منتقل کند. در حالی که بازی های دیگر سبک خود را با فضایی کردن محیط بازی تغییر داده اند، اما Battlefield 1 شما را به گذشته برده، و به همه اثبات می کند که برای پیشرفت و نوآوری، لازم نیست داستان بازی در آینده شکل گیرد. EA و Dice بار دیگر ثابت کردند که می توان با رجوع به اصول اولیه پیشرفت کرد.

 

نسخه بتای بازی نوید یک بازی فوق العاده را به ما می دهد. چراکه تعداد کسانی که این عنوان را در نسخه بتا تجربه کردند، دو برابر نیروهای بریتانیایی و عثمانی مستقر در خاورمیانه بودند. همان طور که گفتیم، این بازی ۵ روز دیگر در تاریخ ۲۱ اکتبر(روز جمعه) برای کنسول های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. برای اطلاع از امتیازات بعدی این بازی، کافی است همین پست را دنبال نمایید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar