اگر دکمه home آیفون ۷ شما دچار اختلال شود، iOS به شما اطلاع می دهد!

اگر دکمه home آیفون ۷ شما دچار اختلال شود، iOS به شما اطلاع می دهد!

شاید پر سرو صداترین تغییر در آیفون ۷، حذف جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون از آن بود. بسیاری از آن استقبال کردند، بسیاری هم از این تغییر ناراحت شدند. تغییر دیگری که در این گوشی به وجود آمد، تغییر دکمه home بود. در iPhone 7 دیگر شاهد آن دکمه کلاسیک نیستیم. بلکه به جای آن، دکمه ای ثابت و حساس به میزان فشار جایگزین آن شده.

اما همان طور که می دانیم، دکمه home ممکن است طی زمان به راحتی خراب شود که کار با گوشی را بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد کرد. اما اپل در آخرین تغییرات خود در آیفون، راهکاری جدید برای مواجه شدن با چنین مشکلی تعبیه کرده. با توجه به یکی از کاربران فروم MacRumors، در صورت وجود مشکل، iOS پیامی را برای شما به نمایش می گذارد که ایراد دکمه home را به شما گوشزد کند. همچنین دکمه ای را روی صفحه نمایش برای شما نمایان می کند تا بتوانید از آن به عنوان دکمه home استفاده نمایید. این دکمه همانند قابلیت AssistiveTouch است که به شما کمک می کند تا از دکمه home کمتر استفاده نمایید.

این کاربر اعلام کرد که هنگام شارژ، آیفون خود به خود خاموش شده و پس از روشن کردن آن، دکمه home با مشکلاتی همراه بوده. پس از یک بار دیگر خاموش و روشن کردن گوشی، دکمه home دیگر از کار افتاده و این پیام روی گوشی وی ظاهر شده.

home

طبق شایعات، اپل قصد دارد تا به کل دکمه home را از آیفون حذف کند. شاید تعبیه دکمه home روی صفحه نمایش آغازی برای پایان home باشد!


 

نظر خود را بنویسید

avatar