گوگل تایید کرد: گوشی های پیکسل گوگل قابل روت شدن هستند

گوگل تایید کرد: گوشی های پیکسل گوگل قابل روت شدن هستند

چند هفته ای از معرفی گوشی های پیکسل و پیکسل اکس ال توسط گوگل میگذرد. گوشی های اندرویدی ای که توان زیادی برای فروش دارند و حالا با اتفاقات اخیر نوت ۷ سامسونگ توانشان دو چندان شده است. در روز های گذشته نیز شاهد بودیم که کاربران روی خوشی نسبت به پرچمداران جدید گوگل نشان دادند و محبوبیت زیادی کسب کرده است.

اما از زمان معرفی پیکسل ها، موردی که ذهن خیلی از دنبال کنندگان تکنولوژی را مشغول کرده بود این بود که آیا گوشی های پیکسل گوگل قابل روت شدن هستند یا خیر؟! گوگل به تازگی رسما جواب این سوال را داده و خیال همه را راحت کرده است.

به گفته گوگل: دارندگان گوشی های پیکسل که گوشی شان را از گوگل استور خریداری کرده اند، این امکان را دارند تا گوشی شان را روت کنند.

به لطف این جمله گوگل، نگرانی های زیادی برطرف شد. اما به خاطر داشته باشید، پیکسل های فروش رفته تحت اپراتور ورایزون، امکان روت شدن را ندارند چرا که بوت لودر آنها قفل می باشد.

این را در نظر داشته باشید که با روت کردن گوشی پیکسل، امکان آپدیت نرم افزاری OTA دیگر امکان پذیر نخواهد بود. این مشکلی است که سال ها کاربران با آن دست و پنجه نرم می کنند و در گوشی های پیکسل هم به قوت خود باقی است.

منبع: wccftech.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar