نوجوانان هنوز هم آیفون های اپل را به موبایل های اندرویدی ترجیح می دهند

نوجوانان هنوز هم آیفون های اپل را به موبایل های اندرویدی ترجیح می دهند

اگر امروز سوالی را از یک نوجوان بپرسید و فردا هم همان سوال را تکرار کنید، احتمالا جواب های متفاوتی می شنوید. این مورد در مورد طرفداری از برندها هم صدق میکنند و سلایق نوجوانان همیشه در حال تغییر است. اخیرا نشستی با تعدادی از نوجوانان صورت گرفته که نتیجه آن بصورت زیر می باشد.

طبق بررسی های به عمل آمده نوجوانان هر شش ماه ذهنشان را دوباره دسته بندی می کنند و عقایدشان نسبت به برخی عوامل تغییر می کند. به تازگی بررسی ای بین ۱۰۰۰۰ نوجوان آمریکایی بطور میانگین ۱۶ ساله صورت گرفت و خانوادشان بطور میانگین سالانه ۶۸۰۰۰ دلار درآمد داشتند. در بررسی به عمل آمده در ماه آپریل ۷۵ درصد از این نوجوانان اصرار داشتند که گوشی بعدی شان آیفون خواهد بود. نکنه جالب اینجاست که همین تحقیق در ماه اکتبر نیز صورت گرفت و این آمار به ۷۹ درصد افزایش یافت.

این در حالیست که در ماه آپریل ۶۹ درصد از نوجوانان مورد بحث گوشی شان نیز آیفون بود و در ماه اکتبر ۷۴ درصد از نوجوانان مورد بررسی صاحب آیفون بودند. علاقه نوجوانان به آیفون و پس زدن گوشی های اندرویدی در نوع خودش بسیار قابل توجه است. چطور برند محبوب و مردمی ای مانند سامسونگ با قدمت چندین ساله اش و با پرچمداران مطرحی مانند گلکسی اس ۷ نتوانسته دل نوجوانان را بدست آورد؟

تنها این بررسی نبوده که نشان دهنده محبوبیت آیفون بین جوانان می باشد. اگر گذرتان به شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک یا اینستاگرام بیفتد، متوجه این آمار نیز می شوید. نظر خودتان را در این باره در پایین این مطلب با ما در میان بگذارید.

منبع» Cnet.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar