گلکسی اس ۷ با طعم نوت ۷؛ سامسونگ ویژگی های نوت ۷ را به گلکسی اس ۷ آورد

گلکسی اس ۷ با طعم نوت ۷؛ سامسونگ ویژگی های نوت ۷ را به گلکسی اس ۷ آورد

یکی از بهترین پرچمداران سال ۲۰۱۶ به خاطرات پیوست. همانطور که در جریان هستید، پس از انفجار های زیاد نوت۷، سامسونگ تصمیم گرفت برای جلوگیری از نگرانی های بیشتر، تولید و فروش گلکسی نوت ۷ را به کلی متوقف کند. جدای مشکلات باتری نوت۷، این گوشی با قلم کاربردی، ظاهر زیبا و سخت افزار کم نظیرش یکی از بهترین گوشی های سال ۲۰۱۶ بود.

سامسونگ در فراخوان دومش به دارندگان گلکسی نوت ۷ پیشنهاد داد تا گوشی شان را با گوشی دیگری از سری گلکسی سامسونگ تعویض کنند(با بازگشت ما به تفاوت وجه) و یا تمام پولشان را پس بگیرند. با اینکه هنوز بیش از یک میلیون گوشی نوت۷ در حال استفاده است، اکثر کسانی که نوت ۷ شان را به سامسونگ برگردانده اند، گوشی گلکسی اس ۷ را به عنوان جایگذین انتخاب کرده اند.

حال سامسونگ برای اینکه کمبود ویژگی های گلکسی نوت ۷، کمتر برای کسانی که گلکسی اس ۷ را به عنوان جایگذین انتخاب کرده اند، احساس شود، برخی از ویژگی های نوت ۷ را به گوشی گلکسی اس ۷ آورده است. طبق گزارش برخی از دارندگان گلکسی اس ۷، بروزرسانی جدید گوشی شان باعث شده تا برخی ویژگی های نرم افزاری نوت۷ به گوشی شان اضافه شود. گلکسی اس ۷ در حال حاضر بهترین پرچمدار سامسونگ به حساب می آید و با توجه به مشکلات اخیر نوت ۷، با افزایش فروش هم مواجه شده است.

note-7-473x840

برای مثال بروزرسانی جدید گلکسی اس ۷، قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن(always on display) را به این گوشی آورده است که امکان شخصی سازی هم نیز در آن وجود دارد. البته ویژگی ای که با قلم نوت ۷ قابل استفاده بود گویا به خوبی در گلکسی اس ۷ پیاده سازی نشده.

با اینکه سامسونگ با بد اقبالی هایی که گوشی نوت ۷ برایش در پی داشت، ضرر زیادی را مواجه شده و اعتماد کاربران زیادی را از دست داده، اما قصد دارد تا با ترغیب دارندگان نوت ۷ برای تعویض گوشی شان با گلکسی اس ۷، به آنها کمی دلگرمی بدهد.

منبع: wccftech.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar