یک فروشنده به ۵ نفر اولی که نام خود را به “Sim iphone” تغییر دهند آیفون ۷ رایگان می دهد

یک فروشنده به ۵ نفر اولی که نام خود را به “Sim iphone” تغییر دهند آیفون ۷ رایگان می دهد

برای اینکه یک آیفون ۷ رایگان هدیه بگیرید حاضرید چه کاری انجام دهید؟ اگر شما یکی از طرفداران پروپا قرص اپل باشید، حتما حاضرید چندین کیلومتر پیداروی کنید یا حتی کارهایی غیرعادی انجام دهید تا یک آیفون ۷ بصورت رایگان صاحب شوید.

بزرگترین فروشگاه گوشی در کشور اکراین آیفون رایگان هدیه می دهد، اما با یک شرط دیوانه وار! این فروشنده به ۵ نفر اولی که نامشان را به “Sim iPhone” تغییر دهند یک آیفون ۷ رایگان می دهد. Sim به معنی عدد هفت می باشد و کسانی که آیفون ۷ رایگان می خواهند باید بطور رسمی نامشان را Sim و نام خانوادگی شان را به iPhone تغییر دهند. در این پیشنهاد، مشخص نشده که آیفون در چه حافظه ای می باشد، اما گفته شده آیفون ۷ مورد نظر به رنگ مشکی می باشد.

این داستان کاملا واقعیست و کسی اگر بخواهد آیفون ۷ رایگان بگیرد باید ابتدا یک عکس سلفی با پاسپورت جدیدش(که نامش در آن به Sim iPhone تغییر کرده) برای فروشگاه بفرستد و سپس برای دریافت آیفون ۷، با در دست داشتن اصل پاسپورت جدیدش به فروشگاه مراجعه کند!

البته این پیشنهاد خیلی هم در اکراین احمقانه به نظر نمی رسد، چرا که حقوق ماهیانه یک اکراینی بطور میانگین ۲۰۳ دلار است و آیفون ۷ در اکراین با احتساب مالیات ۹۱۷ دلار بفروش می رسد. با یک حساب سر انگشتی متوجه می شوید که یک اکراینی برای خرید آیفون ۷ باید حقوق ۴ ماه و نیمش را ذخیره کند تا بتواند یک آیفون ۷ خریداری کند.

شاید شما هم مانند ما فکر کنید هیچ کس این کار را انجام نمی دهد، اما به خاطر بیاورید کسانی را که سال های گذشته برای خرید آیپد و آیفون کلیه خود را فروختند و خبرساز شدند. همین که به تازگی اخباری اینچنینی به گوشمان نمی رسد جای شکرش باقیست.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar