با این کار، دزدی از اپل استورها بسیار آسان تر خواهد شد!

با این کار، دزدی از اپل استورها بسیار آسان تر خواهد شد!

شما هم زمانی که قصد خرید یک گوشی جدید را دارید، ترجیح می دهید که گوشی را از نزدیک به دست گیرید تا حس داشتن آن گوشی به شما القا شود. برای این کار به یک فروشگاه خواهید رفت که بتوانید محصول مورد نظر را در دست گرفته تا تجربه بهتری از استفاده از آن بدست آورید.

تمام این فروشگاه های برای جلوگیری از دزدیده شدن گشی ها، آن ها را توسط سیم به میز متصل کرده اند. اما شرکت اپل به تازگی تصمیم گرفته تا در فروشگاه های خود، این سیم ها را حذف کند تا مشتریان درک بهتری از محصولات داشته باشند. با اجرای این طرح شما می توانید آیفون یا آیپد، یا هر محصول اپلی دیگر را در اپل استور برداشته، از آن استفاده کنید، آن را در جیب بگذارید تا تجربه بهتری از استفاده از آن بدست آورید.

یکی از دلایل ساخت گوشی های موبایل، قابلیت حمل و بی سیم بودن آن هاست بنابراین این تصمیم به شما اجازه خواهد داد تا راحت تر در فروشگاه با آیفون کار کنید. البته این کار امنیت را در فروشگاه های اپل کم کرده، و آن را به هدفی جذاب برای دوستان پنجه طلایی(دزد) تبدیل خواهد کرد. البته قطعا اپل هم این موضوع را می دانسته بنابراین تدابیر امنیتی هم برای این سناریو اندیشیده! اگر کسی تصمیم بگیرد تا یک آیفون بردارد و از فروشگاه خارج شود، سیستم خطر فروشگاه به صدا درآمده و نگهبانان از خروج شخص جلوگیری خواهند کرد. اگر هم کسی موفق شود از تمام این موانع بگذرد، پس از خروج، گوشی توسط اپل، به طور کامل از بین خواهد رفت و در واقع گوشی هیچ استفاده ای نخواهد داشت.


 

نظر خود را بنویسید

avatar