معرفی و دانلود بهترین اپلیکشن های نقاشی و طراحی برای اندروید و iOS

معرفی و دانلود بهترین اپلیکشن های نقاشی و طراحی برای اندروید و iOS

به لطف صفحه نمایش های لمسی، لذت کشیدن نقاشی در گوشی های هوشمند یا تبلت ها بسیار بیشتر شده است. امروز در دیجی شو قصد معرفی ۵ اپلیکیشن نقاشی و طراحی را برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios داریم تا به یک نقاش ماهر تبدیل شوید.

این اپلیکیشن ها در استور های هر دو سیستم عامل امتیازات خوبی کسب کرده اند و امکانات بالا و سادگی از ویژگی های محبوب آنهاست. اهمیتی ندارد اگر در زمینه های هنری خیلی هم چیره دست نباشید، با این اپلیکیشن ها حداقل می توانید آثاری جالب خلق کنید و به عنوان یک سرگرمی به آنها نگاه کنید. در زیر توضیحات هر اپلیکیشن لینک دانلود آنها در گوگل پلی و اپ استور وجود دارد.

۱- SketchBook

این اپلیکیشن با امکاناتش بی نظیرش برای افراد حرفه ای طراحی شده. قلم های زیادی برای طراحی در این اپلیکیشن وجود دارد که متناسب با نیاز شما سبک های متنوعی را به ارمغان می آورند. توسط این اپلیکشن می توانید از کوچکترین المان ها گرفته تا پروژه هایی بزرگ را طراحی کنید. همچنین این امکان وجود دارد تا در اپلیکیشن از روند طراحی خود فیلم بگیرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. از قابلیت های دیگر این اپلیکیشن می توان به بارگذاری تصاویر از گالری تان به عنوان لایه هایی جدا روی طراحی تان اشاره کرد.

dl dl

sketchbook


۲- Adobe Illustrator Draw

اپلیکیشن Illustrator Draw ساخت کمپانی ادوبی، به شما اجازه می دهد تنها با چند اشاره وکتور هایی زیبا را خلق کنید. ۵ قلم متفاوت در این برنامه وجود دارد که می توانید با اپاسیتی، اندازه و رنگ های مختلف به طراحی بپردازید این امکان وجود دارد تا ۱۰ لایه مختلف را در طراحی تان ایجاد کنید و آنها را با یکدیگر ادغام کنید.

dl dl

adobe-illustrator-draw


۳- ArtRage

ArtRage یکی دیگر از اپلیکیشن های مطرح نقاشی و طراحی است که بازه وسیعی از امکانات و ابزار ها را در اختیار شما قرار می دهد.قلم های متفاوتی در این اپلیکشن تعبیه شده که اندازه و حالت های مختلفی دارد.

dl dl

artrage


۴-ibis Paint X

این اپلیکیشن علاوه بر اینکه یک برنامه نقاشی و طراحی است، یک شبکه اجتماعی هم محسوب می شود که به شما اجازه می دهد نقاشی هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و یا به تماشی نقاشی دیگران بنشینید. امکانات بسیار خوبی برای طراحی در این اپلیکیشن وجود دارد، مثلا ۱۴۲ نوع مختلف براش با ضخامت ها و حالت های مختلف، ۲۲ فیلتر متفاوت و قابلیت های خوبی برای نوشتن روی تصاویر، برخی از ویژگی های این اپلیکیشن هستند.

dl dl

ibis-paint-x


۵- Tayasui Sketches

این اپلیکیشن تعداد زیادی براش، ابزار مختلف مانند مداد، آب رنگ، خودکار، پاستل را در بر می گیرد. همچنین قسمت ویژه ای هم در این برنامه وجود دارد که با پرداخت هزینه به تعداد وسیع تری از ابزار دست پیدا می کنید.

dl dl

tayasui-sketches


 

نظر خود را بنویسید

avatar