بازی Red Dead Redemption 2 برای پائیز ۲۰۱۷ تایید شد!

بازی Red Dead Redemption 2 برای پائیز ۲۰۱۷ تایید شد!

بالاخره پس از گمانه زنی گیمرها، بازی RDR 2 توسط راکستار تایید شد. چند روز پیش راکستار یک تیزر قرمز رنگ در صفحات فیسبوک و توئیترش منتشر کرد که بسیاری از آن به عنوان RDR 2 نام بردند. دیروز این بازی به صورت رسمی تایید شد. آن هم برای پائیز ۲۰۱۷!

فردا هم باید منتظر تریلر بازی باشیم. راکستار در بیانیه خود اعلام کرد که تریلر این بازی را روز پنجشنبه منتشر می کند. ساعت ۱۹:۳۰ منتظر عرضه این تریلر باشید! در ادامه بیانیه راکستار را باهم می خوانیم که به طور خلاصه به داستان بازی اشاره می کند:

Read Dead Redemption 2 داستانی است از بی رحمی غرب وحشی در آمریکای مرکزی! گستردگی جهان بازی هم به تجربه بهتر بخش چند نفره کمک خواهد کرد!

همان طور که می دانید، بخش چند نفره GTA V که به نام GTA Online شناخته می شود، سود بسیار هنگفتی را نصیب راکستار کرد. تاخیر در ساخت بازی جدید GTA هم بخاطر وجود GTA Online بوده که کاملا هم قابل درک است. حالا با توجه به بیانیه جدید راکستار، بازی RDR 2 هم دارای بخش چند نفره خواهد بود. بنابراین شاید تا ۲ یا ۳ سال دیگر هم GTA جدید عرضه نشود.

نسخه اول این بازی فقط برای کنسول های نسل هفتمی منتشر شد و هیچوقت برای PC به بازار عرضه نشد. GTA V هم پس از ماه ها به PC آمد. دلیل اینکه شرکت راکستار اعتقادی به انتشار هم زمان نسخه های کنسول و PC ندارد جای سوال دارد. اما در تیزر جدیدی هم که منتشر شده، هیج نامی از Steam یا نسخه PC دیده نمی شود. تنها نام کنسول نسل هشتمی سونی و مایکروسافت روی تیزر دیده می شود.

شایعاتی هم درباره داستان بازی وجود دارد که بهتر است تا فردا صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری درباره آن بدست آوریم. شایعات حاکی از آن است که داستان بازی قبل از داستان نسخه اول اتفاق می افتد و زمانی را روایت می کند که جان مارستون خلاف کار بوده.


 

نظر خود را بنویسید

avatar