بتای دوم Call Of Duty: Infinite Warfare در دسترس قرار می گیرد!

بتای دوم Call Of Duty: Infinite Warfare در دسترس قرار می گیرد!

همان طور که می دانید، بتای اول بازی call of duty: infinite warfare امشب از دسترس خارج می شود. این بتا فقط مختص کسانی بود که بازی را پیش خرید کرده بودند. اما نسخه جدید بتا آزاد بوده و همه می توانند آن را تجربه، و از آن لذت ببرند! در ادامه با ما همراه باشید!

اما از ابتدا قرار نبود بتای دوم آزاد باشد و بنا بر این بود که نسخه دوم هم فقط مخصوص کسانی باشد که بازی را روی پلی استیشن ۴ یا اکس باکس وان خریداری کرده اند. اما در صفحه توییتر call of duty اعلام شد که دارندگان پلی استیشن ۴، نیازی به خرید این بازی برای تجربه بتای دوم ندارند. اما متاسفانه کاربران اکس باکس وان مجبورند تا برای تجربه این بتا بازی را خریداری کرده باشند.

البته ممکن است که این بتا برای کاربران اکس باکس وان هم رایگان شود اما هنوز خبری در این باری دریافت نکرده ایم. لازم به ذکر است که این بتا برای کامپیوتر منتشر نخواهد شد. نسخه کامل بازی روز ۱۴ آبان برای کنسول های نسل هشتمی، یعنی پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. رقیب این بازی یعنی Battlefield 1 با شروع بسیار عالی خود توانسته قدم اول را محکم بردارد. باید تا ۱۴ آبان ماه صبر کنی تا ببینیم call of duty جدید چه کار خواهد کرد!


 

نظر خود را بنویسید

avatar