اپل، ششم آبان از مک بوک های جدیدش رونمایی می کند

اپل، ششم آبان از مک بوک های جدیدش رونمایی می کند

بالا اخره مک بوک پرو جدید سرو کله شان پیدا شد. بر اساس گزارش جدیدی از Recode رویداد بعدی اپل ۲۷ اکتبر(۶ آبان ماه) می باشد و انتظار می رود در این رویداد اپل از نسل جدید پک بوک پرو رونمایی کند.

آخرین باری که اپل به طور بنیادی تغییری در مک بوک پرو ایجاد کرد به سال ۲۰۱۲ برمیگردد و بعد از آن شاهد تغییراتی جزیی و جانبی مانند صفحه نمایش رتینا و تاچپد حساس به فشار(Force Touch trackpad) بودیم. اخیرا بلومبرگ نیز در گزارشی گفته بود که رویداد فصل پاییز اپل احتمالا یک آی مک دسکتاپ جدید و لپتاپ های مک بوک ایر و مک بوک پرو را به همراه دارد و از صفحه نمایش ۵K نیز رونمایی می شود. پیش بینی می شود مک بوک پرو جدید اپل از مک بوک پرو فعلی باریک تر باشد و کیبرد تخت تری را داشته باشد.

طبق گزارشات IDC فروش کامپیوتر های مک اپل باعث شد تا فروش PC ها روندی نزولی پیدا کند، اما امسال شاهد بودیم حتی فروش مک ها هم با کاهش روبرو بود. در سه ماه دوم سال جاری میلادی فروش مک ها از ۴٫۸ میلیون به ۴٫۴ میلیون نسبت به همین دوره در سال پیش کاهش یافت. یکی از دلایل این کاهش احتمالا صبر کاربران برای رونمایی و خرید مک های جدید می باشد.

ما در دیجی شو نیز محصولات جدید اپل را در ششم آبان پس از رونمایی، معرفی و بررسی خواهیم کرد. پس دیجی شو را فراموش نکنید.

منبع: theverge.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar