حضور لوییس همیلتن در Call of Duty: Infinite Warfare !

حضور لوییس همیلتن در Call of Duty: Infinite Warfare !

به نظر می رسد که سازندگان بازی Call Of Duty: Infinite Warfare، برای بالا بردن فروش این بازی دست به دامان افراد مشهور شده اند. تا الان حضور سه شخصیت مشهور در این بازی تایید شده. سومین شخصیت این بازی لوییس همیلتن، قهرمان مسابقات فرول ۱ است.

کیت هرینگتون، کانر مک گرگور و لوییس همیلتن، سه شخصیت مشهور تایید شده در این بازی هستند. یعنی هنرپیشه مشهوری که در نقش جان اسنو بازی می کند، قهرمان مسابقات UFC و قهرمان مسابقات فرمول ۱٫ لوییس همیلتن هم بدون هیچ حاشیه ای عکس خود را در حساب شخصیش منتشر کرد.

Call Of Duty: Infinite Warfare

وی در توئیترش اعلام کرد:

فکر کنم در Call Of Duty: Infinite Warfare حضور خواهم داشت! چه تجربه فوق العاده ای! حتما این بازی را در ماه نوامبر تجربه کنید!

 

این که اکتیویژن از افراد مشهور جهت بازاریابی و بالا بردن احتمالی فروش استفاده کرده کار جالبی است اما به شرطی که پشتوانه ای هم برای آن در نظر گرفته باشد. تا زمان انتشار بازی نمی توان نظری راجع به این عنوان داد. اما رقیب سرسخت Call Of Duty: Infinite Warfare، بازی Battlefield 1 تا کنون کولاک کرده و نمرات فوق العاده ای را به خود اختصاص داده. شاید برای اولین بار، BF 1 هم برنده بخش تکنفره شود و هم بخش چند نفره!


 

نظر خود را بنویسید

avatar