دوربین های دوگانه و اینترنت ۵G تا سال آینده به اکثر گوشی ها می آیند!

دوربین های دوگانه و اینترنت ۵G تا سال آینده به اکثر گوشی ها می آیند!

دوربین های دوگانه تا به امروز در گوشی های پرچمداری چون Huawei P9، LG G5 و iphone 7 plus به کار رفته است و در آینده در گوشی های دیگری به کار خواهد رفت. شرکت سازنده پردازنده کوالکام خط تولیدی جدید به راه انداخته که پردازنده های این از این دوربین ها پشتیبانی می کند و نسل جدید پردازنده های این خانواده اسنپدراگون در سال ۲۰۱۷ به بازار خواهد آمد.

آخرین سری پردازنده ها، اسنپ دراگون ۶۲۶،۶۵۳ و ۴۲۷ می باشد که همه آن ها قوی تر، سریعتر و در زمینه عمر باتری عملکرد بهتری نسبت به دیگر پردازنده ها دارند.

یک گام بزرگ رو به جلو

پردازنده میان رده اسنپدراگون ۶۵۳ از ۸ گیگابایت رم پشتیبانی می کند، یعنی ۴ گیگابایت بیشتر از مدل قبلی خود اسنپ دراگون ۶۵۲٫ اما گوشی ارزان قیمتی که دارای ۸ گیگابایت رم باشد تا کنون به بازار نیامده است.

همه پردازنده های شرکت کوالکام از تکنولوژی شارژ سریع نسخه ۳ پشتیبانی می کنند و با استفاده از این تکنولوژی تلفن همراه شما هرچه سریعتر شارژ خواهد شد. کوالکام همچنین اعلام کرده است که درحال ساخت تراشه جدید اینترنت ۵G می باشد و نسل بعدی اینترنت یک گام به واقعیت نزدیک تر خواهد شد. این مودم روی دستگاه هایی که در آینده می خواهند از اینترنت ۵G پشتیبانی کنند نصب خواهد شد.

اسنپدراگون ۵۰X سرعت اینترنت را تا ۵ گیگابایت بر ثانیه با پهنای باند ۲۸گیگاهرتزی افزایش می دهد که قبلا هرگز برای موبایل ها استفاده نشده بود.

کریستیانو آمون از مقامات اجرایی شرکت کوالکام گفت:

مودم ۵G اسنپ دراگون ۵۰X نوید دهنده اینترنت با سرعت ۵ گیگابایت بر ثانیه می باشد و در مراحل آزمایشی قرار دارد.

ما سابقه طولانی در رهبری شبکه های تلفن همراه و اینترنت وای فای داریم، ما در حال ارائه محصولی هستیم که نقش مهمی در ارتباط برقرار کردن بین دستگاهای ۵G و شبکه اینترنت به واقعیت دارد. این نمایش نشان می دهد که ما فقط درباره ۵G حرف نمی زنیم و واقعا به آن متعهد هستیم.

در حال حاضر هیج تلفن هوشمندی مجهز به مودم ۵G نمی باشد و این تکنولوژی در حال آزمایش در کشورهای آمریکا و کره جنوبی می باشد و به احتمال زیاد این قابلیت در اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ به بازار بیاید.

منبع: techradar.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar