با فاجعه نوت ۷، سامسونگ برای باتری های گلکسی اس ۸ از الجی کمک میگیرد

با فاجعه نوت ۷، سامسونگ برای باتری های گلکسی اس ۸ از الجی کمک میگیرد

همانطور که در جریان هستید کمپانی کره ای سامسونگ پس از بد اقبالی های اخیرش و انفجارهای پی در پی گوشی گلکسی نوت ۷، در آخر تصمیم گرفت تولید و فروش این گوشی را برای همیشه متوقف کند. در حالی که سامسونگ گفته است دارندگان نوت ۷ می توانند گوشی شان را با یک گوشی دیگر از سری گلکسی تعویض کنند(با برگشت ما به تفاوت وجه) و یا اینکه تمام پولشان را پس بگیرند، هنوز بیش از یک میلیون کاربر نوت ۷ شان را به سامسونگ پس نداده اند. سامسونگ حتی برای تشویق کاربرانی که نوت ۷ شان را پس می دهند، ۱۰۰ دلار اعتبار هدیه در نظر گرفته است.

سامسونگ در فراخوان اول گلکسی نوت ۷ اعتقاد داشت که انفجار و آتش سوزی های نوت ۷ مربوط به باتری های معیوب ساخت SDI سامسونگ می باشد، از همین جهت در نوت های تعویض شده از باتری های یک کمپانی چینی به نام ATL استفاده کرد. اما تعویض نوت ۷ هم چاره ساز نشده و گوشی های تعویض شده هم آتش گرفتند.

تمام امید های سامسونگ برای نوت ۷ از بین رفت و تنها شانس باقی مانده سامسونگ برای جلب رضایت مشتریان، ارائه گلکسی اس ۸ ای است که اسفند ماه رونمایی می شود. طبق گزارشات جدید سامسونگ قصد دارد تا برای باتری گوشی های گلکسی اس ۸ به سراغ کمپانی های لایق تری نظیر LG Chem برود.

این اولین باری نیست که سامسونگ با کمپانی الجی که از رقبای اصلی اش به حساب می آید، یک همکاری را شروع می کند. در برخی از گوشی های سامسونگ شاهد استفاده از ماژول های دوربین الجی نیز هستیم.


 

نظر خود را بنویسید

avatar