طبق گزارشات، گوشی الجی G6 یک گوشی ماژولار نخواهد بود

طبق گزارشات، گوشی الجی G6 یک گوشی ماژولار نخواهد بود

اگر شما از جمله کسانی بودید که ایده ماژولار بودن الجی G5 را دوست داشتید و منتظر پیشرفت های این ایده در گوشی الجی G6 بوده اید، متاسفانه باید نا امیدتان کنیم. بر اساس خبر منتشر شده در وبسایت کرده ای ET News، گوشی الجی G6 که به عنوان جایگذین G5 معرفی خواهد شد از ویژگی ماژولار بودن برخوردار نخواهد بود.

بر اساس گفته منبع متعددی پرچمدار بعدی الجی با نام G6 یک گوشی تمام عیار خواهد بود اما ماژولار نیست. به این ترتیب شاید بهتر باشد الجی G6 را همان V20 پیشرفته تر بدون صفحه نمایش ثانویه بدانیم تا چیزی شبیه به الجی G5  و طراحی ماژولاری که در ذهن داشتیم.

البته این گزارش جدید با صحبت های رسمی الجی که در ماه سپتامبر زده شد در تضاد می باشد. الجی در ماه سپتامبر گفته بود که ما به طراحی ماژولار برای پرچمداران سال بعدمان برنامه های زیادی داریم. هرچند که هنوز چیزی به صورت قطعی مشخص نیست، اما خیلی بعید نیست که الجی نظرش را تغییر داده باشد.

طبق گفته های ET News، الجی G6 چه ماژولار باشد چه نباشد، با یک ویژگی رمز آلود جدیدی معرفی خواهد شد که قبلا در هیچ یک از گوشی های الجی آن را ندیده ایم. مشخص نشده که این ویژگی جدید چه چیزی خواهد بود اما پیش بینی می کنیم پرچمدار بعدی الجی هم ضد آب باشد. به احتمال زیاد گوشی الجی G6 در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷، درست یک سال بعد از G5 رونمایی خواهد شد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar