آپدیت جدید PES 2017، رزولوشن ۴K و چهره بهتر بازیکنان را به همراه خواهد داشت

آپدیت جدید PES 2017، رزولوشن ۴K و چهره بهتر بازیکنان را به همراه خواهد داشت

امسال بازی PES 2017 جدا از پیشرفت های بسیاری که نسبت به نسخه سال گذشته اش دارد، به نوعی توانست از فیفا ۱۷ هم پیشی بگیرد. بسیار از گیمرها گیم پلی PES را به گیم پلی FIFA  ترجیح می دهند که بسیار خبر خوبی برای کونامی است. این استودیو خبر از دو آپدیت جدید می دهد که باعث بهتر شدن بازی خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید!

همان طور که گفتیم، این آپدیت ها در دو مرحله عرضه خواهد شد. مرحله اول اواخر ماه اکتبر خواهد بود. آپدیت مورد نظر باعث بهبود چهره بازیکنان خواهد شد. تعداد این بازیکنان ۳۹ خواهد بود که باعث بهتر شدن گرافیک صورت آنها می شود.  این تغییرات علاوه بر شبیه سازی بهتر چهره شامل بهبود سبک و استایل بازی آنها نیز می‌شود. یکی از مهم ترین بازیکنانی که قرار است در این بروزرسانی دچار تغییر شوند عبارتند از: بن یدر، ونیاما و دنیس سوارز.

این بروزرسانی تنها باعث تغییر سبک و استایل نخواهد شد، بلکه تغییراتی در اطراف زمین نیز اعمل می‌کند و به امکانات بیشتری را برای شخصی سازی بازیکنان مورد علاقتان خواهد داد. بروزرسانی دوم بازی PES 2017  هم قرار است در ماه نوامبر منتشر شود. در این بروزرسانی رزولوشن ۴K برای پشتیبانی از قابلیت‌های پلی‌استیشن ۴ پرو به بازی اضافه می‌شود و همچنین ویژگی های مخصوصی برای دو تیم پرطرفدار بورسیا دورتموند و لیورپول به بازی اضافه خواهد شود. این ویژگی‌ها شامل اضافه شدن استودیوم‌های خانگی این دو تیم یعنی استودیوم آنفیلد و سیگنال ادونا پارک می‌باشد.


 

2
نظر خود را بنویسید

avatar
2 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
حکممهدی Recent comment authors
مهدی
مهمان
مهدی

لطفا تیم های ایرانی همشونو هم بزارید خیلی خوبه دمتون گرم

حکم
مهمان
حکم

امتهان نکردم نظری ندارم