اتاق شکنجه: تست مقاومت گوشی الجی V20

اتاق شکنجه: تست مقاومت گوشی الجی V20

در ماه گذشته شاهد رونمایی از پرچمدار جدید الجی با نام V20 بودیم. این گوشی که ادامه دهنده مسیر الجی V10 می باشد ظاهری کاملا متفاوت با نسل پیشین خود دارد. با اینکه در الجی V10 با ظاهری پلاستیکی، خشن و ضمخت روبرو بودیم، در الجی V20 از بدنه ای آلمینیومی و لوکس استفاده شده و با اینکه جنس پنل پشتی دستگاه آلمینیومی است، باتری آن قابل تعویض می باشد.

به تازگی کانال یوتیوب JerryRigEverything که کارش همیشه خشونت و بد رفتاری با پرچمداران جدید است، به تازگی ویدیویی منتشر کرده و مقاومت گوشی الجی V20 را به چالش می کشد. در ویدیو زیر قسمت های مختلف گوشی الجی V20 از جمله صفحه نمایش، پنل پشتی، کاور دوربین و سنسور اثر انگشت با ابزار هایی مانند کاتر مورد آزمایش قرار می گیرند.

به طور پیش فرض زمانی که الجی V20 را ازجعبه بیرون می آورید بر روی آن یک محافظ صفحه وحود دارد. در این آزمایش محافظ صفحه برداشته می شود و در ۹ فشار مختلف تست خط و خش پذیری روی صفحه نمایش انجام می شود. با اینکه در فشار های آخر صفحه به راحتی خط و خش می پذیرد اما در کل مقاومت صفحه نمایش رضایت بخش می باشد. اما مشکل دستگاه جایی نمود پیدا می کند که نوار پلاستیکی ای که بالا و پایین صفحه نمایش را پوشانده است از کیفیت مرغوبی برخوردار نیست و در این آزمایش به راحتی خراشیده می شود.

از شما دعوت می کنم این آزمایش را در ویدیو زیر مشاهده کنید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar