انفجار یک دستگاه گلکسی اس ۷ اج هنگام شارژ، باری دیگر خبرساز شد!

انفجار یک دستگاه گلکسی اس ۷ اج هنگام شارژ، باری دیگر خبرساز شد!

به نقل از وبسایت فون آرنا، یکی از دارندگان گوشی گلکسی اس ۷ اج که تنها دو هفته است گوشی نوت ۷ اش را با گلکسی اس ۷ تعویض کرده است، گوشی اش منفجر شده. به گفته صاحب گوشی، گلکسی اس ۷ اش در طول شب با شارژر OEM به شارژ بوده که ناگهان منفجر می شود.

این اولین باری نیست که یک گوشی گلکسی اس ۷ اج منفجر می شود و ماه پیش طبق گزارشات یکی دیگر از گوشی های گلکسی اس ۷ اج منفجر شده بود. اینبار هم گویا شارژر استفاده شده و لوازم جانبی گوشی اصل بوده و بهانه ای برای منفجر شدن گوشی باقی نمی ماند. با اینکه هفته گذشته بود که سامسونگ به دارندگان گلکسی اس ۷ قوت قلب داد و رسما اعلام کرد، گوشی های گلکسی اس ۷ مشکل باتری ندارند و اتفاقات نوت ۷ برای آنها پیش نمی آید، این اتفاق باری دیگر کاربران سامسونگ و مخصوصا دارندگان گلکسی اس ۷ اج را نگران کرد.

another-samsung-galaxy-s7-edge-explodes

بی شک اتفاقاتی این چنینی همگی زیر سر باتری های لیتیوم-یونی خطرناکی است که در گوشی های دیگر هم وجود دارند. موضوع آتش سوزی و انفجار گوشی ها(در حالت های استثنا) فقط به گوشی های سامسونگ ختم نمی شوند و هفته پیش هم شاهد آتش سوزی یک آیفون ۷ بودیم که باعث آتش گرفتن یک خودرو نیز شد.

اگر فاجعه نوت ۷ را کنار بگذاریم، به نظر نمی رسد گوشی های دیگر سامسونگ از جمله گلکسی اس ۷ مشکل باتری داشته باشند و این موارد استثنا می باشد. اگر گوشی های گلکسی اس ۷ مانند نوت ۷ مشکلات باتری داشتند، قطعا در چندین ماهی که از عرضه گوشی گذشته است، اتفاقات بیشتری را ازین بابت مشاهده می کردیم.

با این حال دلداری های سامسونگ گویا جوابگو نبوده و به نظر بحرانی که این کمپانی کره ای در آن سر می برد، تمامی ندارد. طبق آخرین آماری که از دارندگان نوت ۷ گرفته شد، ۴۰ درصد از آنها اذعان داشتند که دیگر گوشی های سامسونگ را خریداری نمی کنند!

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar