دانلود روز: برنامه Calibre برای مجوعه ebookهای شما !

دانلود روز: برنامه Calibre برای مجوعه ebookهای شما !

این روزها به دلیل پیشرفت تکنولوژی، بسیار از مردم ترجیح می دهند تا کتاب هایشان را به صورت الکترونیکی خریداری کرده و بخوانند. آن ها کتاب های الکترونیکی را بر روی پلتفرم های مختلف مانند کامپیوتر، موبایل و یا تبلت می خوانند. در نقطه مقابل هم، افرادی هستند که هنوز خواندن کتاب را به صورت فیزیکی دوست دارند. اما جدا از اینکه جزو کدام دسته هستید، ممکن است برنامه ای که به شما معرفی می کنیم به مجموعه کتابخانه الکترونیکی شما کمک نماید.

نام این برنامه Calibre است که شما می توانید آن را به صرت رایگان دانلود نمایید! با توجه به اینکه ebook readerهای بسیار زیادی در بازار موجود هستند که هر کدام از فرمت خاص خود استفاده می کنند، Calibre همه آنها را یکجا کنار هم می آورد تا شما به راحتی بتوانید همه مجموعه خود را کنار هم داشته باشید! همچنین شما می توانید با استفاده از این برنامه فرمت های مختلف را به هم تبدیل کرده و مجموعه کتاب هایتان را به دسته های مختلف تقسیم بندی نمایید.

اما این تنها کاری نیست که این برنامه انجام می دهد. شما می توانید از طریق این برنامه به اینترنت متصل شده و اخبار جدید را در قالب ebook ذخیره نمایید تا به صورت offline بتوانید آن ها را دوباره مطالعه کنید. چه مجموعه کتاب های شما بزرگ باشد چه نباشد، شما می توانید با دانلود این برنامه رایگان دستی به سر و روی مجموعه خود بکشید. همان طور که گفتیم این برنامه کاملا رایگان است و می توانید آن را ار اینجا دانلود نمایید!


 

نظر خود را بنویسید

avatar