اولین بروزرسانی بازی Battlefield 1، امروز منتشر شد !

اولین بروزرسانی بازی Battlefield 1، امروز منتشر شد !

بازی فوق العاده battlefield 1 چند روزی است که منتشر شده و بسیار مورد توجه منتقدین با گیمرها قرار گرفته. امروز اولین آپدیت این بازی منتشر شده. برای اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید!

این آپدیت حجمی برابر با ۸۰۰ مگابایت را داراست. تیم سازنده هنوز اطلاعات دقیقی از اینکه این بروزرسانی چه کاری انجام می دهد در اختیار ما نگذاشته است. اما به طور کلی می توان حدس زد که باعث بهبود برخی از باگ های سیستم می شود. ما هم به محض دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این بروزرسانی آن را به شما منتقل خواهیم کرد. بر خلاف عنوان Battlefield 4، اجرای بازی در Battlefield 1 به راحتی صورت گرفته است و در هنگام اجرای آن با هیچ گونه مشکل اینترنتی و شبکه‌ ای رو به رو نبوده‌ایم. گرچه باگ ها هنوز هم در بازی هستند که کاملا طبیعی است. اما تعداد آن ها به قدری نیستند که نتوانید بازی کنید.  همچنین بنا بر بررسی‌ هایی که در رابطه با عملکرد بازی Battlefield 1 بر روی رایانه‌های شخصی صورت گرفته است، مشخص شده است که Battlefield 1 نمایش بسیار خوبی بر روی این پلتفرم داشته است.

اینکه بدانیم شرکت دایس در اولین بروزرسانی عنوان بزرگ خود چه تغییراتی را در بازی اعمال کرده است برای ما بسیار جذاب به نظر می‌رسد. تنها چیزی که در حال حاضر از آن مطمعنیم، برطرف سازی باگ‌های موجود در کلاس‌های بازی و بهبود غنائم و دستاوردها در قسمت Rank بازی می‌باشد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar